Toon posts:

35GB Data toevoegen op MS Sharepoint

Pagina: 1
Acties:
  • 659 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik ben bezig met het zoeken naar een manier om 35GB data in de MS sharepoint te krijgen.
ik heb overal zo'n beetje gezocht ik kan hier over niets vinden.
Heeft iemand een idee of dat wel kan??

Thnx

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
? 35GB aan data, gewoon kopieeren? Wat voor data? Hoe of wat?

Verwijderd

deze TS ontbreekt echt inhoud aan alle kanten.

je kan toch gewoon data uploaden, is zo gebeurd op een LAN lijkt me, zet het vanavond aan, morgenochtend klaar, niemand last van.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Wat gebeurt er dan als je dat probeert? Geeft Sharepoint een foutmelding? Of duurt het heel lang?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reply's
ik was volgens mij iets te snel met het klikken op verstuur bericht.
ik heb hier 35 GB aan oude email berichten ik wil ze allemaal bewaren maar ik wil ze wel benaderbaarmaken voor medewerkers ik kan ze dus niet 1 voor 1 uploaden of 1 voor 1 selecteren dat duurt echt weken of maanden.
is er geen manier dat je "bijvoorbeeld" een map kopiert naar de destination of de host folder van sharepoint?

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
Yep, dat kan, binnen sharepoint in de desbetreffende map op verkennen in explorer klikken, dan krijg je gewoon een explorer venster van de desbtreffende map waar je zoals gebruikelijk in kan slepen...

Echter is dit uiteraard wel een beetje afhankelijk van de Sharepoint versie ;)

[ Voor 42% gewijzigd door wasted247 op 07-01-2009 09:13 ]

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-02 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

wasted247 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:07:
Yep, dat kan, binnen sharepoint in de desbetreffende map op verkennen in explorer klikken, dan krijg je gewoon een explorer venster van de desbtreffende map waar je zoals gebruikelijk in kan slepen...

Echter is dit uiteraard wel een beetje afhankelijk van de Sharepoint versie ;)
Anders, naast die optie staat uploaden, waar als het goed is "Meerdere documenten uploaden" staat.
Hier kan je ook mappen selecteren om te uploaden.

Maar, dat is in sharepoint 2007, er ontbreekt elk stuk informatie in TS' posts over wat voor sharepoint je gebruikt.
en 35gb aan mails, kan je dan niet beter kijken voor email archiverings methodes? als het mails zijn uit een andere inbox dan die van jou, kan het zijn dat je inbreuk maakt op hun privacy, omdat je deze op een publiekelijke plaats zet, is misschien ook om over na te denken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Verder even kijken naar de upload limieten. Standaard staan deze op 50 MB per keer als ik me niet vergis en zijn ze te verhogen naar 1 a 2 GB per X. Vervolgens view op explorer view zetten en sleur en pleurwerk. Echter hoe wil je deze hoeveelheid mail plaatsen en toegankelijk maken? In een library gooien lijkt me niet performance verbeterd om het licht uit te drukken.

Edit: optie 2: Email enabled list maken en alles forwarden :) >:)

[ Voor 17% gewijzigd door asfaloth_arwen op 07-01-2009 16:13 ]

Specs

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik denk dat TS eerst even contact moet opnemen met zijn systeembeheerder. Want ik heb een flauw vermoede dat het niet de bedoeling is om Sharepoint als mailarchief te gebruiken ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Even een toevoeging hierop; is het ook mogelijk om een " normale NTFS folder"
(hier is technische een naam voor maar je begrijp het wel) - continu te laten synchroniseren met een sharepoint map ?

Of is er een betere oplossing voor indien een klant op een bepaalde folder (alleen leesrechten), via internet, toegang te geven. Webbased dus. Het gaat om het bekijken van PDF files.

Met sharepoint werkt het prima, behalve dat ik elke week de bewuste map opnieuw in sharepoint moet slepen om wijzigingen aan het origineel ook zichtbaar te maken in sharepoint.

dank!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 14:27 ]

• asfaloth_arwen
  • Nu online
@Snowspam... wat dacht je van een gewone Share laten indexeren via SharePoint? (Door de search..) Let dan wel op dat het juiste PDF iFilter geinstalleerd is.

Anders gewoon zelf iets schrijven lijkt me :)

[ Voor 17% gewijzigd door asfaloth_arwen op 20-05-2009 14:35 ]

Specs

Verwijderd

Geldt dat ook voor SBS2003 ? Ik zoek me suf op google op index / fileshare / foldershare shareppoint maar kom geen linkje tegen met uitleg hoe die indexering te maken..

Ik heb al wel het iFilter geinstalleerd.
dank!

• asfaloth_arwen
  • Nu online
Ik had het over de 2007 versie... (WSS3.0/MOSS)...

- ga naar de SSP administratie, search settings, content sources
- nieuwe content source (checkbox file system), share naam ingeven
- crawl rules instellen

- klaar

Specs

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-03 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dit heeft IMO weinig met Netwerken te maken.. Als de topickapert zelf een topic wil starten, dan mag dat in Windows Servers en Server-software of Client Software Algemeen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.