Hotmail & Firewallpoorten

Pagina: 1
Acties:

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Welke poorten gebruikt hotmail exact.
Dit zodat ik weet welke poort ik vrij moet geven zodat users deze nog wel kunnen gebruiken (klein netwerkje via winrote)

Thnx

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

alleen 80 volgens mij.. wil je access van users beperken naar internet dan? Met NAT hoef je nix open te zetten, alles werkt standaard

Mijn iRacing profiel

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hotmail maakt tijdens het aanloggen op de passport site gebruik van SSL==port 443. Die zal je dus ook open moeten zetten.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 00:15 schreef jant het volgende:
Hotmail maakt tijdens het aanloggen op de passport site gebruik van SSL==port 443. Die zal je dus ook open moeten zetten.
Yup die bedoelde ik! maar volgens mij gebruikt hij nog meer....

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 12:50 schreef Elroyv het volgende:

[..]

Yup die bedoelde ik! maar volgens mij gebruikt hij nog meer....
Nope, 80 en 443 that's it.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde. (Ik heb 1 internet server en 3 clients). Met 1 werkstation met IE 5.5 lukt inloggen bij Hotmail niet en bij de rest met IE 5.01 lukt het wel. :?:? Ik heb echt alles enabled en de security zeer laag gezet en nog steeds niks. Port mapping was bij de andere werkstations NIET nodig.

Daarom denk ik dat je het probleem net als ik bij de browser moet zoeken. Ik zal eens Netscape proberen om het een en ander uit te sluiten.
Pagina: 1