Toon posts:

Product gekocht, nu veranderd door webshop.

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik een videokaart online gekocht en betaald via iDeal. Dit ging om een 9800GTX.
Nu zie ik echter vandaag op de online site van de winkel dat deze veranderd is in een 9800GT, een slechtere versie dus. Op mijn online factuur staat ook nog de 9800GTX, maar ik denk dat de kans erg groot is dat ik een 9800GT krijg.

Moet ik hiermee akkoord gaan? Of moet de winkel gewoon een 9800GTX leveren?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het lijkt me dat je een orderbevestiging in de mail hebt gekregen. Als daarin staat dat je een GTX hebt besteld dan krijg je een GTX, en zo niet, dan neem je contact op met de webshop.

Ik denk dat je een beetje voorbarig bent met je conclusie.

[ Voor 14% gewijzigd door TheLunatic op 07-01-2009 08:55 ]

Mother, will they like this song?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wacht eerst af wat er geleverd wordt,

En.. was de prijs redelijk, dus geen grote verschillen?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:20

DefLite

Why so serious?

Jij hebt een contract afgesloten met de winkel nl: 9800GTX voor bedrag X. Als zij om een of andere reden het product niet kunnen leveren dan komen zij hun deel van het contract niet na en kan de koop ongedaan worden gemaakt.

Maar eerst zou ik even bellen/mailen en vragen hoe het precies zit.

/edit ugh spuitelf : <

[ Voor 6% gewijzigd door DefLite op 07-01-2009 08:57 ]

Verwijderd

ik bestel een audi a4, betaal 50.000 euro.

dag later worden er geen a4's meer verkocht, wordt ik nu maar afgescheept met een A3?

nee tuurlijk niet, je kijrgt waar je voorbetaald, krijg je dat niet heb je gewoon het recht om dat ding terug te sturen, vertrouw je het niet dan kan je het best ff bellen met de shop.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ga even contact opnemen met de webshop.

Maar ik dacht, ik vraag het hier eerst even voordat ik rare dingen ga doen :P

Die 9800GTX kost bij die webshop 125 euro inclusief verzenden. Wel goedkoper, maar niet heel veel lijkt me.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 09:02 ]

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Wat zeggen de voorwaarden op de site hierover?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38
wat maakt dat uit? Je kan niet product a factureren en product b, zonder overleg en toestemming, leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, nu weet ik waar ik aan toe ben :). Ik heb een mailtje gestuurd naar de webshop, nu maar wachten op een antwoord...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:00:
Oke, ga even contact opnemen met de webshop.

Maar ik dacht, ik vraag het hier eerst even voordat ik rare dingen ga doen :P

Die 9800GTX kost bij die webshop 125 euro inclusief verzenden. Wel goedkoper, maar niet heel veel lijkt me.
Even contact opnemen met de shop, enkel met de vraag wat voor verklaring ze hebben voor het wijzigen van het product in jouw bestelling lijkt me niet iets raars. Het is zelfs min of meer een vereiste dat je er zelf met een shop probeert uit te komen, voor je hier een topic opent.

Dat de shop gewoon moet leveren wat besteld is lijkt me nogal triviaal. Als ze dat om wat voor reden niet kunnen dan staan ze natuurlijk vrij om je een alternatief aan te bieden, maar dat zal dan toch altijd in overleg moeten gaan, incl. de mogelijkheid om van de koop af te zien. Zomaar een ander product opsturen is niet echt de bedoeling.

Kortom, neem gewoon even contact op met de shop. Kom je er met hen niet uit en wil je weten wat de rechten en plichten van jou en de shop in zo'n geval zijn dan kan je daar best een topic over openen, maar niet op deze manier :)

Op slot dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 07-01-2009 10:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.