Toon posts:

Monitor niet op standby = blijft uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heb sinds kort een Saphire HD4850 waar ik zeer tevreden mee ben. Echter heb ik sinds kort wel een klein conflict bij het volgende:

Als mijn monitor op standby staat (acer scherm brand dan oranje lampje) en ik doe de computer aan is er niets aan de hand en start de computer gewoon op en volgt de monitor alles, ook als windows laat. Staat mijn monitor echter uit (dus geen lampje) en ik start eerst de computer voordat ik de monitor aandruk dan blijft de monitor het bericht 'no singal found' geven waarna hij zwart blijft en op standby over gaat.

Weet iemand waardoor dit probleem zou kunnen onstaan?

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

Heb je maar 1 monitor ?
als je er 2 aansluit (of tv) is het een bekend probleem namelijk ...

Verwijderd

Dit heeft mijn Iiyama ook. (bakbeest) :). Maar daarbij kan ik het verhelpen door met de muis tegelijkertijd te klikken en te bewegen. Dan springt de monitor ineens aan.

Je zou ook eens de standyinstellingen in het BIOS kunnen bekijken en de method op VH/Sync+Blank zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 04:28:
[...]

Heb je maar 1 monitor ?
als je er 2 aansluit (of tv) is het een bekend probleem namelijk ...
yeap 1 maar. Heb maar 2 paar ogen :>
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 08:22:
Dit heeft mijn Iiyama ook. (bakbeest) :). Maar daarbij kan ik het verhelpen door met de muis tegelijkertijd te klikken en te bewegen. Dan springt de monitor ineens aan.

Je zou ook eens de standyinstellingen in het BIOS kunnen bekijken en de method op VH/Sync+Blank zetten.
zal het proberen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 09:57 ]

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 11:39

Adjo

my first vectrex...

En heeft het geholpen?
Ik heb een vergelijkbaar probleem:
4850X2 icm syncmaster 226BW

Bij opnieuw opstarten herkend hij het beeldscherm niet, gaat ana enkele seconden zoeken (analoog / digitaal) op standby.
Valt me op dat als gpu fan langzamer gaat draaien, hij wel beeldscherm herkend en signaal geeft. Als hij eenmaal is opgestart kun wel opnieuw opstarten. het probleem doet zich dus alleen voor vanuit uit-stand.
Pagina: 1