iTunes een paar nrs syncen ipv hele bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Iedere keer als ik een paar nummers aan mijn iTunes bibliotheek toevoeg (zonder problemen verder) en daarna mijn iPod (60Gig) aansluit begint ie opnieuw alle 12000 liedjes te synchroniseren.
Dit duurt dus een hele nacht.
Ik heb tot nu toe iedere keer gewacht totdat ik veel nieuwe liedjes in mijn bibliotheek had voordat ik ging syncen maar bedacht me dat dat toch echt anders zou moeten kunnen.
Ik ben dus op zoek gegaan maar in de help van iTunes zelf staat alleen maar iets over het syncen met de iPhone.
En op de Apple site zelf is ook niet erg veel hulp betreffende ouder hardware.
Weet iemand waar ik over dit onderwerp iets leesbaars kan vinden of iemand die het gewoon simpel uit kan leggen?
Met de zoekterm "iPod windows synchroniseerd alle songs" en dergelijk soort zoektermen heb ik niets kunnen vinden.
Ik heb de laatste versie iTunes voor Windows.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Je zoekt manual / handmatige sync: http://support.apple.com/kb/HT1351

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Nee, hij zoekt niet manual / handmatige sync. Normaal gesproken moet hij alleen de liedjes gaan sync die je nieuw hebt toegevoed of hebt aangepast. iTunes moet niet alle liedjes weer opnieuw gaan syncen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee standaard gaat hij alle nummers synchen die in je bibliotheek staak. Je kan ook gewoon een nieuwe playlist maken, daar alle liedjes ingooien en dan alleen die playlist synchen. Zo doe ik het tenminste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
ok, dan heb ik denk ik ooit aan de opties gezeten. Omdat bij mij alleen de nieuwe nummers worden gesynct en de aangepaste nummers.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
8)7 Maar hoe moet het dan? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:48:
Nee standaard gaat hij alle nummers synchen die in je bibliotheek staak. Je kan ook gewoon een nieuwe playlist maken, daar alle liedjes ingooien en dan alleen die playlist synchen. Zo doe ik het tenminste!
Is dat nieuw dan tegenwoordig? Hier heeft hij altijd alleen de nieuwe nummers erop gezet. Dat heb ik niet gehad met beide iPod video's, niet met mijn iPod touch en ook niet met mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Volgens mij praat iedereen hier een beetje langs elkaar heen. Natuurlijk houdt het automatisch syncen niet in, dat iedere keer alle nummers gewist worden en allemaal opnieuw naar je iPod of iPhone verplaatst worden. Dat zou een mooie boel worden :P. Het enige verschil t.o.v. handmatig syncen is dat bij automatisch syncen je iTunes bibliotheek (of alleen bepaalde playlisten) gelijk zijn aan hetgeen op je computer staat, terwijl je bij handmatig syncen zelf de gewenste muziek naar je iPod sleept.

Waarschijnlijk is er iets met je iPod aan de hand, waardoor iedere keer de volledige bibliotheek gekopieerd wordt. Dit zou kunnen gebeuren als je met twee PC's probeert te syncen, uit je verhaal maak ik op dat dat niet het geval is. Dus dan brengt hopelijk een restore de oplossing. Kijk daarvoor en meer tips naar de iPod: Assistent voor probleemoplossing.

Ee andere oorzaak zou kunnen zijn dat je MP3s gewijzigd worden. Dus is er misschien een ander programma wat de MP3tjes bewerkt of bepaalded ingen ernaar wegschrijft? Dat kan namelijk ook triggeren dat ze opnieuw gsynct worden :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
daar valt niets aan toe te voegen, dat lijkt me de juiste uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Hoedje schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:46:
Volgens mij praat iedereen hier een beetje langs elkaar heen. Natuurlijk houdt het automatisch syncen niet in, dat iedere keer alle nummers gewist worden en allemaal opnieuw naar je iPod of iPhone verplaatst worden. Dat zou een mooie boel worden :P. Het enige verschil t.o.v. handmatig syncen is dat bij automatisch syncen je iTunes bibliotheek (of alleen bepaalde playlisten) gelijk zijn aan hetgeen op je computer staat, terwijl je bij handmatig syncen zelf de gewenste muziek naar je iPod sleept.

Waarschijnlijk is er iets met je iPod aan de hand, waardoor iedere keer de volledige bibliotheek gekopieerd wordt. Dit zou kunnen gebeuren als je met twee PC's probeert te syncen, uit je verhaal maak ik op dat dat niet het geval is. Dus dan brengt hopelijk een restore de oplossing. Kijk daarvoor en meer tips naar de iPod: Assistent voor probleemoplossing.

Ee andere oorzaak zou kunnen zijn dat je MP3s gewijzigd worden. Dus is er misschien een ander programma wat de MP3tjes bewerkt of bepaalded ingen ernaar wegschrijft? Dat kan namelijk ook triggeren dat ze opnieuw gsynct worden :).
Dankjewel, duidelijke taal.
Ik ga ermee aan de slag :)
Pagina: 1