Iedere keer als ik een paar nummers aan mijn iTunes bibliotheek toevoeg (zonder problemen verder) en daarna mijn iPod (60Gig) aansluit begint ie opnieuw alle 12000 liedjes te synchroniseren.
Dit duurt dus een hele nacht.
Ik heb tot nu toe iedere keer gewacht totdat ik veel nieuwe liedjes in mijn bibliotheek had voordat ik ging syncen maar bedacht me dat dat toch echt anders zou moeten kunnen.
Ik ben dus op zoek gegaan maar in de help van iTunes zelf staat alleen maar iets over het syncen met de iPhone.
En op de Apple site zelf is ook niet erg veel hulp betreffende ouder hardware.
Weet iemand waar ik over dit onderwerp iets leesbaars kan vinden of iemand die het gewoon simpel uit kan leggen?
Met de zoekterm "iPod windows synchroniseerd alle songs" en dergelijk soort zoektermen heb ik niets kunnen vinden.
Ik heb de laatste versie iTunes voor Windows.
Thx
Dit duurt dus een hele nacht.
Ik heb tot nu toe iedere keer gewacht totdat ik veel nieuwe liedjes in mijn bibliotheek had voordat ik ging syncen maar bedacht me dat dat toch echt anders zou moeten kunnen.
Ik ben dus op zoek gegaan maar in de help van iTunes zelf staat alleen maar iets over het syncen met de iPhone.
En op de Apple site zelf is ook niet erg veel hulp betreffende ouder hardware.
Weet iemand waar ik over dit onderwerp iets leesbaars kan vinden of iemand die het gewoon simpel uit kan leggen?
Met de zoekterm "iPod windows synchroniseerd alle songs" en dergelijk soort zoektermen heb ik niets kunnen vinden.
Ik heb de laatste versie iTunes voor Windows.
Thx