Heb net voor mijn zusje een joystick gekocht. Geen dure maar iets wat zij en haar man kunnen gebruiken om wat spelletjes te spelen.
Heb dat ding geinstalleerd met de cd en onder spelbesturing gekeken of hij werkt. En wat denk je? Perfect.
Elk knopje doet wat hij moet doen. Stick naar voren kruisje naar voren etc. etc.
Dus ik dach goed lekker spelletje spelen. (Race spelletje met auto's)
Ik laad het spelletje denk ok ik moet naar voren. Ik joystick naar voren..........Niks.
Ik denk joystick naar achteren.............Niks.
Ik denk what the f*ck. Ik met de joystick naar links..................auto rijdt naar voren.
Wat nou. Ik met de joystick naar rechts...................auto naar achteren.
Ben er nu achter gekomen dat de axis van de joystick niet goed zijn in het spel.
Dus links-rechts is joystick naar voren en naar achteren. Vooruit-achteruit is joystick naar link en naar rechts.
Leuk he.
Ik zit dus met een probleem.
Windows zegt het is goed en in het spel gaat het fout.
Ik heb op een andere computer (Mijn eigen) hetzelfde spel met een joystick en het werkt perfect.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Ik heb nog niet het spel ge-herinstalleerd maar ga dat binnenkort wel doen.
Computer draait Vista.
Heb dat ding geinstalleerd met de cd en onder spelbesturing gekeken of hij werkt. En wat denk je? Perfect.
Elk knopje doet wat hij moet doen. Stick naar voren kruisje naar voren etc. etc.
Dus ik dach goed lekker spelletje spelen. (Race spelletje met auto's)
Ik laad het spelletje denk ok ik moet naar voren. Ik joystick naar voren..........Niks.
Ik denk joystick naar achteren.............Niks.
Ik denk what the f*ck. Ik met de joystick naar links..................auto rijdt naar voren.
Wat nou. Ik met de joystick naar rechts...................auto naar achteren.
Ben er nu achter gekomen dat de axis van de joystick niet goed zijn in het spel.
Dus links-rechts is joystick naar voren en naar achteren. Vooruit-achteruit is joystick naar link en naar rechts.
Leuk he.
Ik zit dus met een probleem.
Windows zegt het is goed en in het spel gaat het fout.
Ik heb op een andere computer (Mijn eigen) hetzelfde spel met een joystick en het werkt perfect.
Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Ik heb nog niet het spel ge-herinstalleerd maar ga dat binnenkort wel doen.
Computer draait Vista.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes