Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[360]Xbox streamt geen .wmv films.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik heb vandaag een paar films gedownload en met alive video converter omgezet naar .wmv bestanden (eest waren het Divx bestanden) waarna ik ze in
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Mijn video's heb gezet.
Daarna ben ik naar boven gegaan, om mijn xbox aan te zetten en vervolgens naar mijn video tab te gaan.
Eenmaal daar kies ik voor PC en ga ik naar bovengenoemde map en wil ik de video's afspelen waarna ik een foutmelding krijg dat de xbox het bestand niet kan afspelen omdat deze waarschijnlijk niet ondersteund word. (69-COOD3E98) en mijn xbox speelt ze niet af.
Maar een ander zelfgemaakt filmpje wat ik ook in deze map heb staan, en ook .wmv is speelt hij wel af?

Verder draait mijn pc op XP

Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 21:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing al gevonden ik had de films geconvert naar wmv1, en die worden niet afgespeeld.
Topic kan dicht ;)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ook topics met oplossingen blijven hier open, da's wat duidelijker in de search voor anderen: Dicht = slecht.

Wat ook duidelijker is is als het topic bij alle andere problemen staat. Ik verplaats hem even naar Spielerij - Problemen & Vragen dus :)