Mijn huidige Acer is defect. Mijn LCD flikkert en mijn USB port controller werkt af en toe niet meer.
Dus soms herkent hij geen apparaten die ik aansluit op mijn USB poorten.
Daarom ben ik aan het uitkijken voor een nieuwe laptop en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik had graag een blu-ray writer gehad, maar enkel sony heeft enkele modellen uitgerust hiermee.
Mijn eerste vraag luidt : is het nuttig om nog enkele maanden te wachten tot de andere producenten blu-ray schrijvers gaan aanbieden, of koop ik nu beter een laptop met enkel blu-ray reader ?
Ik had volgende modellen op het oog als vervanger van mijn ACER aspire 1801
* HP Pavilion DV7-1160EB (17" P8400 4G ram 320 Gb HD 9600 GT blu ray reader) (100 € cashback tot 18 januari)
* Sony Vaio AW11M/H (18,4" P8400 4G ram 320 Gb HD 9300MGS blu ray writer)
Voor mij is het eerder een desktopvervanger, mobiliteit komt op de laatste plaats.
Gaming heeft niet de hoogste prioriteit.
Wel belangrijk is Blu-ray bekijken en in een later stadium eventueel eens eentje kopieeren indien mogelijk.
Dank bij voorbaat voor jullie hulp,
Christof
Dus soms herkent hij geen apparaten die ik aansluit op mijn USB poorten.
Daarom ben ik aan het uitkijken voor een nieuwe laptop en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik had graag een blu-ray writer gehad, maar enkel sony heeft enkele modellen uitgerust hiermee.
Mijn eerste vraag luidt : is het nuttig om nog enkele maanden te wachten tot de andere producenten blu-ray schrijvers gaan aanbieden, of koop ik nu beter een laptop met enkel blu-ray reader ?
Ik had volgende modellen op het oog als vervanger van mijn ACER aspire 1801
* HP Pavilion DV7-1160EB (17" P8400 4G ram 320 Gb HD 9600 GT blu ray reader) (100 € cashback tot 18 januari)
* Sony Vaio AW11M/H (18,4" P8400 4G ram 320 Gb HD 9300MGS blu ray writer)
Voor mij is het eerder een desktopvervanger, mobiliteit komt op de laatste plaats.
Gaming heeft niet de hoogste prioriteit.
Wel belangrijk is Blu-ray bekijken en in een later stadium eventueel eens eentje kopieeren indien mogelijk.
Dank bij voorbaat voor jullie hulp,
Christof