Toon posts:

Op zoek naar nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige Acer is defect. Mijn LCD flikkert en mijn USB port controller werkt af en toe niet meer.
Dus soms herkent hij geen apparaten die ik aansluit op mijn USB poorten.

Daarom ben ik aan het uitkijken voor een nieuwe laptop en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik had graag een blu-ray writer gehad, maar enkel sony heeft enkele modellen uitgerust hiermee.

Mijn eerste vraag luidt : is het nuttig om nog enkele maanden te wachten tot de andere producenten blu-ray schrijvers gaan aanbieden, of koop ik nu beter een laptop met enkel blu-ray reader ?

Ik had volgende modellen op het oog als vervanger van mijn ACER aspire 1801

* HP Pavilion DV7-1160EB (17" P8400 4G ram 320 Gb HD 9600 GT blu ray reader) (100 € cashback tot 18 januari)
* Sony Vaio AW11M/H (18,4" P8400 4G ram 320 Gb HD 9300MGS blu ray writer)

Voor mij is het eerder een desktopvervanger, mobiliteit komt op de laatste plaats.
Gaming heeft niet de hoogste prioriteit.
Wel belangrijk is Blu-ray bekijken en in een later stadium eventueel eens eentje kopieeren indien mogelijk.

Dank bij voorbaat voor jullie hulp,
Christof

Verwijderd

[NBBG] Workstation Notebook - december 2008 al gekeken?

Persoonlijk zou ik niet zo veel geld neer willen leggen voor een blue-ray brander. Een lezer zou voldoende zijn om te kijken. Hoe veel denk je te gaan branden dan?

Verwijderd

Topicstarter
In het verleden heb ik behoorlijk veel DVD's gebrand voor persoonlijk gebruik.
Mijn huidige familiale situatie laat het echter niet meer toe om veel films te kijken, dus ja.
Een blu-ray brander is mss niet echt zijn meerprijs waard.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:31
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Kijk ook eens hier: [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.