Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

photoshop element 6 in vista

Pagina: 1
Acties:

• vesparientje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2021
ik heb net mn photoshop elements 6 geinstalleerd maar het programma wilt niet openen in vista home premium ?! iemand ervaring of oplossing ?

thx :)

• RickPt
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik denk dat je op het verkeerde fourm bent. Het is namelijke NON-windows operating systems :P

• vesparientje
tja das ier allemaal nieuw zenne voor mij, waar moet het dan wel, ik ben al 2 dagen zoet met mijn probleem... :O

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt me iets voor Client Software Algemeen.

Daarnaast is het handig dat je wat meer info geeft. Krijg je nog een foutmelding terug? Staat er wat in de eventlog?

Verder, welk os gebruik je exact? 32 of 64 bits?

Zie hier verder nog voor wat tips en mogelijke oplossingen:
http://www.vistax64.com/v...remiere-elements-4-a.html

[ Voor 42% gewijzigd door Noork op 06-01-2009 21:55 ]

• vesparientje
32 bits, er komt gewoon de melding "gebruikersaccountbeheer uw toestemming is nodig om door te kunnen gaan, daan druk ik op doorgaan maar er gebeurt niks, noppes nada... zou het kunnen dat ik dit programma maar 2 x kan installeren ? nochthans originele versie

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

zelf zeggen microsoft & Adobe dat het gewoon niet werkt, ik kreeg het wel geinstalleerd, maar daar was ook alles mee gezegd. Toen maar 7 gekocht :/

Anyways, dit topic hoort niet bepaald thuis in Non-Windows Operating Systems, maar eerder in Client Software Algemeen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• vesparientje
ok, thx iedereen, heb het toch maar weer lekker zelf opgelost, moet daarvoor en vrouw en dummie met computersoftwareproblemen (zijn) alles draait als een een gesmeerd molentje

doei over and out

hoe sluit ik deze topic af :+ en wat the fuck is een mod ? :+

[ Voor 18% gewijzigd door vesparientje op 08-01-2009 17:18 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je even verteld hoe je het hebt opgelost kun je wellicht iemand anders er nog mee helpen. Daarnaast worden topics op GoT niet gesloten tenzij er iets mis mee is. 'mod' is een afkorting voor moderator; en dat begrip moet je in relatie tot een forum wel bekend voorkomen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien is het voor anderen die tegen hetzelfde probleem aanlopen en dit topic terugvinden met behulp van de zoekfunctie dan ook wel zo fijn als je even uitlegt hoe je het dan hebt opgelost :)

Topics worden niet afgesloten als het probleem is opgelost. Enkel als ze niet aan de regels voldoen en dan wordt dat dus gedaan door een mod. Oftewel een moderator, zoals de vrijwilligers worden genoemd die het forum in goede banen leiden.

Wellicht is het een idee om deze uitleg nog eens te lezen: Registratievoorwaarden / korte FAQ
Schijnbaar heb je die over het hoofd gezien toen je je registreerde? Daar staat een boel nuttige info in over hoe dit forum werkt, bij wie je terecht kan als er iets mis gaat (zoals een topic op de verkeerde plek) en welke regels hier gelden :)

offtopic:
:w Spider

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 08-01-2009 17:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• vesparientje
waarschijnlijk ligt niemand hier wakker van dit probleem :z gezien de maffe reactie, maar de oplossing is te vinden bij adobe.com zelf, gewoon even registreren en naar het forum gaan

http://www.adobeforums.com/webx/.3c05227e/

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vesparientje schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:03:
waarschijnlijk ligt niemand hier wakker van dit probleem :z gezien de maffe reactie, maar de oplossing is te vinden bij adobe.com zelf, gewoon even registreren en naar het forum gaan

http://www.adobeforums.com/webx/.3c05227e/
Ligt het nou aan mij en zie ik geen oplossing daar staan? In welk punt van de FAQ heb je dan de oplossing gevonden?

Overigens is het niet zo gek dat je eerst even op de Adobe site kijkt alvorens je hier je vraag stelt.
Google: Photoshop Elements 6 + UAC levert al dit op als 1 van de eerste hits: http://www.adobeforums.com/webx?7@@.3c063eec/5
Pagina: 1