Hallo,
Ik zit met een probleempje. Ik moet een tabel maken van status overzichten van verschillende taken voor verschillende maanden. Nou is dit zonder moeite gelukt. Het punt is echter, als je op het icoontje klikt, moet er een soort popup komen met verdere informatie. Op zich niet spectaculair, gewoon een divje via een JS functie tonen en hiden. Echter, zoals op de image hieronder te zien is, valt de div ONDER de td's van de rest van de tabel. Ik vermoed een CSS foutje, maar ik kom er niet achter. Alle z-indexen zijn door mijzelf en mijn collega al tig keer gecontroleerd, dus ik weet et niet meer inmiddels.

Hier is een stukje uit de html en daaronder de CSS. Sorry, maar ik kreeg het niet helemaal netjes uitgelijnd hier.
Alvast bedankt aan een ieder die de tijd neemt dit te lezen.
Ik zit met een probleempje. Ik moet een tabel maken van status overzichten van verschillende taken voor verschillende maanden. Nou is dit zonder moeite gelukt. Het punt is echter, als je op het icoontje klikt, moet er een soort popup komen met verdere informatie. Op zich niet spectaculair, gewoon een divje via een JS functie tonen en hiden. Echter, zoals op de image hieronder te zien is, valt de div ONDER de td's van de rest van de tabel. Ik vermoed een CSS foutje, maar ik kom er niet achter. Alle z-indexen zijn door mijzelf en mijn collega al tig keer gecontroleerd, dus ik weet et niet meer inmiddels.

Hier is een stukje uit de html en daaronder de CSS. Sorry, maar ik kreeg het niet helemaal netjes uitgelijnd hier.
HTML: html
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <table class="dataTable" cellspacing="0" border=1> <tr> <th style="width:100px;text-align:left;">taak</th> <th style="text-align:center;">Sep 08</th> <th style="text-align:center;">Oct 08</th> <th style="text-align:center;">Nov 08</th> <th style="text-align:center;">Dec 08</th> <th style="text-align:center;">Jan 09</th> </tr> <tr title="een test taak" class=""> <td>test taak</td> <td style="text-align:center;">- <!-- Pop up voor bekijken status oude controle --> <div class="popUp" id="popUp14" style="display:none;z-index:99;"> pop up data hier </div> <!-- Pop up voor status toewijzen aan nieuwe controle --> <div class="popUp" style="display:none;" id="popUpEnter14"> <form method="post" action="-" name="-" id="-" style="display:inline;"> formulier hier </form> <a onclick="jsFunctie()">Sluiten</a> </div> </td> |
Cascading Stylesheet: css
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| .popUp { border:1px solid #000; position:absolute; z-index:10; width: 400px; background-color: red; text-align: left; right: 60px; top: 15px; padding: 5px; } |
Alvast bedankt aan een ieder die de tijd neemt dit te lezen.