Toon posts:

[360] Controller uitval tijdens gebruik headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Er is iets erg raars aan de hand met mijn Xbox controller. Hij werkt perfect... totdat ik de headset erin stop. Dan krijg ik de hele tijd de melding dat de controller een disconnect had, en dan moet ik hem opnieuw verbinden. Geen problemen zonder headset. Lijkt me erg vervelend als de headset stuk is, aangezien deze nog niet eens een maand oud is.

Wat ik heb geprobeerd:
- Nieuwe batterijen
- Andere controller

Iemand een idee wat dit kan zijn? En zou een Play&Charge Kit het probleem oplossen?

Alvast bedankt,
Aice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Al geprobeerd met een andere headset?

Het kan best zijn dat er een breuk in de kabel zit ergens (of er in) dat hij dan kortsluiting maakt en daarom uit gaat. Ik denk dat het proberen met een beraadde controler daarom niet verstandig is. (kortsluiting in de gehele xbox)

Bel microsoft eens op en leg het probleem uit. Meestal sturen ze je een nieuwe op.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kabelbreuk zou best kunnen, die headset kabeltjes vind ik er niet al te stevig uitzien. Ik ga morgen even proberen met de headset van mijn vriend (die bij hem wel goed werkt). Is er dan een kans dat deze ook stuk gaat (hoop het niet :+ )?

Anders even een belletje naar Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Ik bedenk me net dat ik iets heel stoms had gedaan met mijn headset, namelijk per ongeluk in de microfoon poort van m'n computer gedaan (wilde eigenlijk m'n pc headset erin doen, zat niet op te letten 8)7 ). Hoorde een raar plopje en paste niet, dus snel er weer uitgedaan. Waarschijnlijk is dit de oorzaak :P.

Maar ja, dat hoeft Microsoft niet te weten, en anders haal ik morgen wel een nieuwe in de stad :)

Laat de reacties maar komen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 20:57 ]