Toon posts:

[iPod] Uitroepteken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een ipod gekocht en die dee het prima todat hij toen ik wakker werd helemaal leeg was. Toen ik hem wou opladen kwam er een ipodje met een sipkijkend gezichtje en een uitroep teken. Als ik hem in de computer plug dan start itunes niet op en itunes herkend hem ook niet maar het is wel een verwisselbare schijf 8)7 . Kan iemand uitleggen hoe dit kan en of er een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

Ipod resetten en probeer het dan nog eens.
En hoe je de ipod kan rebooten is afhankelijk van je versie (gewoon, nano, shuffle, welke generatie..).
Oftewel, even op de apple site je handleiding downloaden, deze lezen, rebooten volgens de handleiding en nog eens proberen.

Desnoods daarna je ipod opnieuw installeren via itunes.
achja, of je pakt de eerste hit uit google: http://support.apple.com/kb/HT1320

[ Voor 21% gewijzigd door job op 06-01-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
job schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:23:
Ipod resetten en probeer het dan nog eens.
En hoe je de ipod kan rebooten is afhankelijk van je versie (gewoon, nano, shuffle, welke generatie..).
Oftewel, even op de apple site je handleiding downloaden, deze lezen, rebooten volgens de handleiding en nog eens proberen.

Desnoods daarna je ipod opnieuw installeren via itunes.
achja, of je pakt de eerste hit uit google: http://support.apple.com/kb/HT1320
ok ik zal het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
kasper1993, welkom op GoT :w

Op GoT willen we graag elkaar helpen. Maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig. In AMD Beleid staat wat we van je verwachten. Het helpt als je iig vermeld wat voor iPod je hebt en wat je zelf al hebt gevonden :)

Bij het oplossen van problemen met de iPod is het handig om de 5 R's te doorlopen. Kijk daarvoor deze Apple Support pagina door: iPod: Assistent voor probleemoplossing. Een van die stappen is het resetten. Ik ben alleen bang gezien je omschrijving, dat de harde schijf van de iPod kapot is. Gezien het uitroepteken en het gezichtje... Dan zul je de iPod moeten laten repareren :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hee
Ik kan mijn ipod wel op diskmode krijgen alleen op de een of andere manier wil die dan niet meer naar het gewone menu scherm :? ik heb trouwens een ipod video(classic) 30gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-10 21:03
Dat is juist het idee van de disk mode ;) Als je hem in disk mode hebt, kan je hem aansluiten op de computer, en kan je hem herstellen met iTunes!

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
je zecht dat je hem een tijdje geleeden hebt gekocht dus als ik jou was zou ik gewoon even naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht en dan beroep doen op je garantie.
Pagina: 1