Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Installaties lukken niet

Pagina: 1
Acties:

• sunthere
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09-2019
Sinds ik vorige week last had van een virus/trojaans paard, die nu is verwijderd, kan ik verschillende programma's niet installeren. Er gebeurt niks, of ik krijg een syntax error enz.
Om dit probleem op te lossen heb ik geprobeerd:
-Ikernel geupdate.
-de verschillende drivers van installshield tot versie 11 bijgewerkt
-de temp folders geleegd
-msi cleaner geprobeerd te gebruiken, maar ook dit programma wordt geblokkeerd
-msi installshield checker geprobeerd, maar ook dit programma wordt geblokkeerd:

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

ik heb een windows xp sp2 Pentium4

[ Voor 3% gewijzigd door sunthere op 06-01-2009 15:31 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Het gaat hier om linux neem ik aan?

Money for nothin' and your chicks for free

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geef eens informatie over welk OS, wat je precies gedaan hebt, etc. Want nu kan niemand echt iets zeggen :) .

Echter, in mijn ervaring is schoon installeren vaak de beste oplossing na infectie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sunthere
gambieter schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:28:
Geef eens informatie over welk OS, wat je precies gedaan hebt, etc. Want nu kan niemand echt iets zeggen :) .

Echter, in mijn ervaring is schoon installeren vaak de beste oplossing na infectie :)
DeeJee schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:24:
Het gaat hier om linux neem ik aan?
Sorry heb nu os bijgezet.

wat betreft schoon installeren. Ik ben blij hoe mijn computer nu is. Dat heeft me heel veel tijd gekost. Schone installatie had ik dus niet bepaald zin in. Tevens is het mij na veel gedoe gelukt om het virus (of wat het ook was) te verwijderen. Dus als het even kan wil ik dit probleem'pje' graag oplossen...

[ Voor 9% gewijzigd door sunthere op 06-01-2009 15:37 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

sunthere schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:34:
wat betreft schoon installeren. Ik ben blij hoe mijn computer nu is. Dat heeft me heel veel tijd gekost. Tevens heeft het verwijderen van virus mij ook veel tijd gekost. Dus als het even kan wil ik dit probleem'pje' graag oplossen...
Om heel eerlijk te zijn: dat zal niet zo snel gaan via een forum. Weet je namelijk wat je precies verwijderd hebt? En hoe weet je zeker dat de PC schoon is?

Mogelijk helpt het als je een repair installatie doet van Windows, maar ik zou het dus niet doen. Dit is een wijze les dat je een backup/image moet maken van je PC als die goed functioneert. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Staat er iets in de eventlog?

Money for nothin' and your chicks for free

• sunthere
gambieter schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:36:
[...]

Om heel eerlijk te zijn: dat zal niet zo snel gaan via een forum. Weet je namelijk wat je precies verwijderd hebt? En hoe weet je zeker dat de PC schoon is?

Mogelijk helpt het als je een repair installatie doet van Windows, maar ik zou het dus niet doen. Dit is een wijze les dat je een backup/image moet maken van je PC als die goed functioneert. :)
Ja ik zo een backup proberen te maken maar dat lukte niet echt. Wel ontz @#%$@ !! ;)

• sunthere
Dit staat er een paar keer in:

Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: WinMgmt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 63
Datum: 6-1-2009
Tijd: 15:19:03
De aanbieder, OffProv11, is geregistreerd in de WMI-naamruimte, Root\MSAPPS11, om de account LocalSystem te gebruiken. Deze account beschikt over machtigingen, waardoor de aanbieder inbreuken op de beveiliging kan veroorzaken wanneer aanvragen van gebruikers op onjuiste wijze worden geïmiteerd.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Maar wat betreft de installatie die ik graag wil doen staat niks...

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 17:37

ajhaverkamp

gewoon Arjan

sunthere schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:17:
-msi cleaner geprobeerd te gebruiken, maar ook dit programma wordt geblokkeerd
-msi installshield checker geprobeerd, maar ook dit programma wordt geblokkeerd:
Geblokkeerd? Zeker weten dat je alle virustroep kwijt bent?

Het klinkt alsof je Windows Installer kapot is. Als je vooral problemen ondervindt met MSI bestanden.

This footer is intentionally left blank

• sunthere
ajhaverkamp schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:52:
[...]

Geblokkeerd? Zeker weten dat je alle virustroep kwijt bent?

Het klinkt alsof je Windows Installer kapot is. Als je vooral problemen ondervindt met MSI bestanden.
nou ja ik weet eigenlijk niet of hert geblokkeerd is. Wellicht is er gewoon een fout o.i.d. I.i.g gebeurt er niet veel. Maar ik ben nu bezig met het herinstalleren van windows installer.....

• sunthere
net windows installer opnieuw geinstalleerd. dit helpt ook niet... :(
Pagina: 1