Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11 16:35
BEste Tweakers,

Ik zit vast, ik heb in een ondoordachte bui, een waarde veranderd in mijn registry van mijn Touch HD.
Namelijk Security/policies/policies/ 0000101b in waarde 3.
Ik was namelijk bezig active sync aan de praat te krijgen met Lotus Easy sync Pro.

Eerste hits die ik daar uitkreeg was dat ik deze waarde van 3 naar 1 moest veranderen. en dat het dan zou werken. Helaas het was niet het geval. Nu blijkt dat het nooit 3 is geweest en dat ik het gewoon verkeerd heb gelezen. Ik had het inmiddels alweer op 3 gezet. (geen back up stom 8)7 )

Het gevolg is nu dat ik het niet meer terug kan veranderen naar 1, sterke nog ik kan geen enkele registry veranderen lijkt het wel.
Ik heb het met Resco geprobeerd en met PHM registry editor maar niks werkt. Krijg de melding Unable to perform this operation.

Hoe kan ik nu de waarde weer terug krijgen?? (zonder een hard reset natuurlijk want ik wil mijn gegevens graag bewaren)
Als het niet zonder hard reset kan, is er dan een manier om mijn contacten en smsjes ergens op te dumpen zonder active sync te gebruiken?? Staan ze ergens in de mappen?

Voor de rest doet het nog prima en ik kan ook nog via active sync bij de mappen. Alleen nhet synchroniseren doet ie niet. en registry dus niet.

Hulp is welkom.

- Squeeek !!!