Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BF2 loopt vast na 'aanmelden bij server'

Pagina: 1
Acties:

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-11 21:16
Hallo,

Ik heb bf2 al aantal jaar, eerst had ik hem op een pc met xp waar die het altijd wel gedaan heeft. Toen heb ik een nieuwe pc met vista gekocht waarop die het aan het begin het nog gewoon deed. Toen ik na een tijdje van niet spelen het weer is wou spelen liep hij vast nadat ik klikte op 'aanmelden bij server' Hij doet dan helemaal niks meer en gaat niet beginnen met laden maar blijft hangen in het menu en ik moet het spel via taakbeheer afsluiten! De singleplayer werkt wel..
Ik heb aardig veel gezocht op google en got maar niet echt oplossingen kunne vinden die werkte voor mij:
- herinstallatie (las ook ergens met iets van registersleutels verwijderen maar heb geen ervaring hiermee)
- punkbuster updaten
- videokaart en geluid drivers updaten
- VOIP uitschakelen ( nog niet geprobeerd ga ik zo even doen)
- In windows firewall battlefield 2 als uitzonderding maken(heb verder alleen avg free)
- uitvoeren als administrator en in compatibiliteit modus uitvoeren zowel als van xp als van 2000

Dit hielp dus allemaal niet, weet echt niet. Misschien is bf2 echt helemaal verwijderen de enigste optie maar ik weet niet hoe dat moet

Mijn specs zijn:
Asus p5kc
9800gtx+ met driver 180.84
4 gb geheugen
q 6600
Vista home premium
(niks overgeklokt)

Iemand suggesties voor mijn probleem?

EDIT: titel vergeten, kan een admin deze even aan passen naar bf2 loopt vast bij joinen server

[ Voor 3% gewijzigd door daaan_1992 op 06-01-2009 13:48 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Als het gewerkt heeft op vista, en na een herinstallatie van je OS het nog steeds niet werkt, denk ik dat je niet meer naar je PC hoeft te kijken.

Lijkt me een probleem met je router/firewall?
Geet je Router een tik (reset als je weet hoe).

BF2 opnieuw installeren kun je vanuit je configuratiescherm --> Uninstall software (programma verwijderen)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
daan heb jee een snelle server gekozen.
Ik heb weleens gehad dat ik ineens een server in verwegistan zag, als ik dan op aanmelden bij server klikte te gebeurde er niks pas na een paar minuten begon de % balk te lopen.

Want hij vind wel servers?

Burp

• daaan_1992
Ik heb os niet opnieuw geinstalleerd men men bf2 via de goede manier ja. en bf2 heeft altijd gewerkt dus denk niet dat heen mijn router kan liggen ( andere games werken ook goed) En zoals ik al had gezegd had ik hem al bij uitzondering fireweall gezet.

@ Wii4all ik heb al bij veel verschillende servers geprobeert.
Ik vind wel gewoon een serverlijst ja

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
das wel apart.
Je ziet wel de servers, maar als je op aanmelden klikt gebeurt er vervolgens niks...

Ik snap het niet.

Burp

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je titel wat duidelijker gemaakt :)

• daaan_1992
Ik ook niet 8)7

@ mod : Thank you

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Heb je ook de updates van Battlefield zelf geinstalleerd?

Het lijkt er op dat je videokaart hier een probleem veroorzaakt. Bij de eerste keer laden van een spel (of na het aanpassen van de videoinstellingen) gaat BF2 de shaders renderen. Het kan zijn dat er dan een of ander conflict is met de videokaart. Probeer eens de nieuwste driver en een oudere, misschien dat dat werkt.
Ik lees btw nu pas dat single player het wel doet..

Dan moet het haast wel aan je internet verbinding liggen. Kan je wel andere spellen goed spelen? Probeer het eens om je firewall uit te zetten en het dan (kort) te proberen.

suc6

• daaan_1992
Helpt ook niet, kom nu geeneens bij menu, niemand een idee?

• MasQQ
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
daaan_1992 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:02:
Helpt ook niet, kom nu geeneens bij menu, niemand een idee?
Ik weet het ook niet echt meer. Ik zou eerst al mijn hardware testen, vanaf basics. alle geheugen, moederbord, gpu, graka, HDD (denk dat deze nog wel eens een verveling zou kunnen zijn)

daarna windows opnieuw installeren
Pagina: 1