Sinds een paar dagen kan ik niet meer verbinden met het netwerk van de uni. Anderen kunnen het wel, dus ik vind het toch vreemd. Na uren klooien met de instellingen uiteindelijk maar een nieuwe wlan-kaart in mn pc gezet, maar daarmee kan ik wel op alle onbeveiligde netwerken enzo, alleen wederom niet op het net van de uni.
Ik krijg de volgende melding: Er kan geen verbinding met het geselecteerde netwerk worden gemaakt. Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. Vernieuw de lijst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken.
Het signaal is echter prima.
Ik heb XP SP3 met alle updates, en de laatste drivers voor zowel mn nieuwe als mn oude PCI-WLAN kaart.
De oude is een linksys WMP54G
De nieuwe een sitecom WL181 Draft-N XR
Heeft iemand een idee wat ik moet doen om dit te fixen?
Ik krijg de volgende melding: Er kan geen verbinding met het geselecteerde netwerk worden gemaakt. Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. Vernieuw de lijst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken.
Het signaal is echter prima.
Ik heb XP SP3 met alle updates, en de laatste drivers voor zowel mn nieuwe als mn oude PCI-WLAN kaart.
De oude is een linksys WMP54G
De nieuwe een sitecom WL181 Draft-N XR
Heeft iemand een idee wat ik moet doen om dit te fixen?