Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een SE X1.
Ik wil graag weten of het mogelijk is om het internet van de telefoon naar een gewone pc te krijgen (als deze is aangesloten). En zo ja, hoe dan?

Mvg,

Niro2008

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kan, door je telefoon als usb- of bluetoothmodem te gebruiken. Het mag alleen bij de meeste abonnementsvormen niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik heb eindeloos online bundel, verder niks speciaals (Vodafone). Zou je een beetje kunnen uitleggen hoe ik dit doe?

Mvg,

Niro2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:37:
Oh, ik heb eindeloos online bundel, verder niks speciaals (Vodafone). Zou je een beetje kunnen uitleggen hoe ik dit doe?

Mvg,

Niro2008
Het minste wat we hier verwachten is eigen inzet. Zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Geef deze zaken aub nog even aan, zodat we niet met zijn allen zaken gaan onderzoeken waar jij reeds naar hebt gekeken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 14:41

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Software die bij je telefoon zit al bekeken? Daar zit vast en zeker software/driver bij waarmee de telefoon als modem gebruikt kan worden.
Lees anders even de handleiding, daar staan vaak ook referenties.

[ Voor 19% gewijzigd door Ultraman op 06-01-2009 12:32 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:17
Mijn moeder gebruikt daar altijd een tooltje van Nokia voor wat bij hun PC Suite zit i.c.m. een N73. Kijk eens naar de software van SE om te beginnen?

Verwijderd

Je kan ook WMWifiRouter gebruiken, dan doet je smartphone dienst als Wifi accespoint... In WM6 kan je ook gewoon kiezen voor Gedeelde internetverbinding bij je programma's

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 02:49
Pas wel op met oneindig online van vodafone... dit geld alleen voor je mobiel en niet voor je pc!

Oneindig online is 15 minuten achterelkaar data naar binnen trekken... daarna betaal je ervoor!!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 21:19

Roytoch

Nietes

Internet Sharing, is een programma dat naar mijn weten standaard in Windows Mobile zit. Deze zet je aan (wel eerst het usb kabeltje aansluiten op de computer). PC's met windows zien nu een nieuwe verbinding, de drivers hiervoor zitten al in xp, vista en 7. Je hoeft verder niets speciaals te installeren op je computer.

Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/07-001.png

^^ let erop dat je via USB, naar Vodafone GRPS verbindt (zo heet je verbinding als je de boel goed hebt ingesteld). Daarnaast, houd even in de gaten of je wel via HSDPA verbindt (kan je zien aan het H-symbool bovenin de statusbalk in windows mobile).

@hierboven: heb je hier een bron van? Over het 15 minuten verhaal? Dat er een limiet opzit qua dataverkeer is duidelijk.

@Topicstarter: let er dus op dat je niet nieuwsgroepen gaat gebruiken en heel veel gaat youtuben enzo, daar is het niet geschikt voor. Ga niet excessief downloaden en in de gaten lopen, want officieel is het niet toegestaan om je telefoon als modem te gebruiken.

[ Voor 53% gewijzigd door Roytoch op 06-01-2009 12:42 . Reden: Meer informatie ]

Welles

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 02:49
verder kun je gebruik maken van het programma Internet Delen of Internet Sharing... weet alleen niet of SE X1 deze standaard heeft... ik heb hem wel op mijn Ipaq 614C

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu internet via mijn mobiel, ik heb even nagezocht, ik heb zorgeloos mobiel internet..

kost het extra als ik via mijn pc internet? (met internet van mijn mobiel)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb je net gevraagd om aan te geven wat je reeds hebt onderzocht en geprobeerd en weer stel je een vraag waarvan je met gemak zelf het antwoord terug kan vinden.

Omdat we hier eigen initiatief verwachten en omdat je er blijkbaar geen trek in hebt om zelf eerst iets uit te zoeken, gaat dit topic op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.