We hebben een File server met Windows 2003 als member in een domein (Win2K), dit heeft altijd goed gefunctioneerd.
Nu is het probleem dat deze server de Active Directory niet meer ziet.
Als ik rechten wil toekennen voor een bepaalde map, tabblad security, zie ik alleen rare code's staan zoals S-1-5-21-129........
Als ik op Add klik, staat er bij "From Location" alleen de servernaam, klik ik op de knop locations zie ik ook alleen de servernaam.
Het rare is dat de rechten die er altijd in gestaan hebben wel werken.
Kijk ik bij computernaam bij eigenschappen van deze computer zie ik wel dat de server lid is van het domein.
De server heeft een herstart gehad, ik kan de server wel vanaf ieder werkstation benaderen, zelf kan de server ook alles.
Iemand een idee hoe ik toch een gebruiker kan toevoegen vanuit de Active directory?
De overige servers in het domein werken trouwens wel goed naar behoren.
Nu is het probleem dat deze server de Active Directory niet meer ziet.
Als ik rechten wil toekennen voor een bepaalde map, tabblad security, zie ik alleen rare code's staan zoals S-1-5-21-129........
Als ik op Add klik, staat er bij "From Location" alleen de servernaam, klik ik op de knop locations zie ik ook alleen de servernaam.
Het rare is dat de rechten die er altijd in gestaan hebben wel werken.
Kijk ik bij computernaam bij eigenschappen van deze computer zie ik wel dat de server lid is van het domein.
De server heeft een herstart gehad, ik kan de server wel vanaf ieder werkstation benaderen, zelf kan de server ook alles.
Iemand een idee hoe ik toch een gebruiker kan toevoegen vanuit de Active directory?
De overige servers in het domein werken trouwens wel goed naar behoren.
Who's general failure, and why is he reading my disk?