Geef eerst eens aan wat je precies wilt..???
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
1: ben je bereid om er geld voor uit te geven??
2: ben je bereid om je processorcase open te breken?
(ik heb met mn 600 de 800 gehaald maar dit is nooit een garantie voor een ander)
2: ben je bereid om je processorcase open te breken?
(ik heb met mn 600 de 800 gehaald maar dit is nooit een garantie voor een ander)
Verwijderd
Use the search man, ga je eerst maar is verdiepen in hoe alles werkt en dergelijke. Probeer eerst maar zelf is wat moeite te doen. Er zijn al veel topics over overclocking geweest. En kijk DOC voor overclocking enzo.
Ik geef wel iets rond de 100,- uit ,ik heb al gezocht naar overclock stuff, het enige wat ik kan is in de bios 100mhz op 110mhz zetten en dan loopt ie op 663mhz, zeg maar wat ik moet kopen en toen, ik wil hem gewoon overclocken!
Verwijderd
www.overclockers.com begin maar es met het lezen van wat artikeltjes
www.oc-shop.nl voor benodigdheden kan ook goedkoper
maar dan moet je het uit het buitenland halen, met alle risicos van dien
www.oc-shop.nl voor benodigdheden kan ook goedkoper
Verwijderd
nodig zijn: goeie koeler en een GFD(gold finger device, als je niet weet wat dat precies is probeer eerst de search maar even) iig beide te krijgen bij http://www.oc-shop.nl (<---aan deze jongens kan je ook plenty vragen) en http://www.comptechworld.nl
Verwijderd
laat ik dit zeggen als je lekker wilt overklokken met een slot A athlon MOET je hem openbreken (plastic cover ervanaf) en een GFD (TD2 bij oc-shop
) erop zetten. nou weet ik niet hoe temp. monitor zit op de K7pro maar dat weet jij vast wel (op mn K7V-T zat niks dus heb ik er zelf een moeten maken met een 10K NTC) iig temp controle is belangrijk.
Goeie koeling is belangrijk maar vaak geld toch hoe groter de koeler hoe meer lawaai die maakt
.
bij td2 zit een mooi A4tje hoe en wat openbreken athloncase, plus er is ook nog het internet
Goeie koeling is belangrijk maar vaak geld toch hoe groter de koeler hoe meer lawaai die maakt
bij td2 zit een mooi A4tje hoe en wat openbreken athloncase, plus er is ook nog het internet
Verwijderd
Insane_Clown
ga 1st ff zoeken naar dit onderwerp en kom daarna terug met specifiekere vragen
ga 1st ff zoeken naar dit onderwerp en kom daarna terug met specifiekere vragen
Issuh wel leuk hobby projectje 
Heb ik ook met m'n PII400 gedaan om de 4ns cachechips te vervangen met 3.5ns exemplaren
Heb ik ook met m'n PII400 gedaan om de 4ns cachechips te vervangen met 3.5ns exemplaren
Powered bij meergranenbrood.
Pagina: 1