De Philips HTS6600

Pagina: 1
Acties:

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 16:04

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik ben helemaal verliefd op de HTS6600 en het lijkt voor mij de beste optie. Ik heb geen zin meer in een 5.1 systeem dat ik weer door de hele woonkamer moet gaan trekken. 2 boxen een een subje.. en ook nog eens in een zeer strak jasje. Ik lees veel goede reviews over deze set die het leuk doet met films (natuurlijk haalt het niet het 5.1 nivo) maar dat mag je ook niet verwachten van een 2.1 systeem. En met muziek kan hij ook goed uit de voeten.

De bose systemen beginnen pas bij 1000 euro en ben ik niet weg van het uiterlijk. Dit setje kost rond de 420 euro. Al ziet hij er uit als 4000 euro :) Mijn 8 jaar oude dvd speler begint het nu echt te begeven dus ik heb het setje maar meteen besteld en verwacht hem eind deze week.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn hier die dit setje in huis hebben en mij misschien hun persoonlijke ervaringen kunnen vertellen.

Over een paar maanden hoop ik mijn woonkamer ook te gaan verblijden met een mooie philips 42" paneel

Mijn portfolio op Instagram

• Capiyol
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-02 21:53
Je zou ook eens kunnen kijken naar vergelijkbare systemen van Yamaha. Voor zover ik heb gelezen komen die nog het dichtst in de buurt van een 5.1 ervaring. De prestaties schijnen dan wel weer af te hangen van de 'layout' van de ruimte. Tevens zijn de Yamaha's waarschijnlijk lastiger te verkrijgen, hoewel ik ze laatst wel bij de MediaMarkt tegen kwam.

Zelf heb ik (helaas nog) geen luisterervaring met deze systemen.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Dank je voor de reactie. Ik heb de set al besteld. Ik ben niet bekend met de Yamaha (is dat niet een motor merk??? :P )

Ik heb deze set ook gekozen voor zijn looks.. die zijn erg strak.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Ik heb deze sit middels een goede maand in huis en hij bevalt me uitstekend. Enkel wil ik de boxen op een standaard gaan zetten. De huidige standaards zijn er mooi maar heel kort, immers zet je de boxen zo ergens op een meubel. Philips heeft de voeten gemaakt van donker glas net zoals je het ook bij hun televisies ziet.

Nu heb ik al wat vragen open staan, maar heel misschien weet iemand het hier toevallig.

Ik kan namelijk nergens standaards vinden die geschikt zijn voor deze boxen, en / of dezelfde stijl bezitten als de huidige voetjes

Emails naar Philips lijken niet aan te komen :(

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:56

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Let goed op dat de speakers niet te hoog komen te staan, het surround effect wordt dan toch echt veel minder.

Ik zelf heb de Philips HTS6510 en denk er aan om kleine boekenplankjes op te hangen op ze daar op te zetten.

http://www.pixmania.nl/nl...an-twee-ronde-metale.html

qua merken, kijk naar Hama en Vogels.

[ Voor 20% gewijzigd door Ronald_stage op 06-03-2009 09:35 ]

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
He Ronald,

Toevallig heb ik deze ochtend reactie gehad dat er geen standaards bestaan voor mijn type boxen. Wel jammer.

Ik vind die boeken plankjes nog helemaal zo een gek idee nog niet. Ik wil ze inderdaad niet te hoog plaatsen, maar wel verder uit elkaar. Zeker als ik over een maand of nog wat mn nieuwe tv bestel (47"). Dan passen de boxen niet meer op het meubel

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:56

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

RoyK schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:55:
He Ronald,

Toevallig heb ik deze ochtend reactie gehad dat er geen standaards bestaan voor mijn type boxen. Wel jammer.

Ik vind die boeken plankjes nog helemaal zo een gek idee nog niet. Ik wil ze inderdaad niet te hoog plaatsen, maar wel verder uit elkaar. Zeker als ik over een maand of nog wat mn nieuwe tv bestel (47"). Dan passen de boxen niet meer op het meubel
Ja je hebt tegenwoordig van die planken zonder lelijke houders er onder, waar dat in de plank verwerkt zit
ik zit er zelf nog een beetje over te twijfelen of ik gewoon de kabel er strak naar toe trek of dat ik zo'n kabelgoot tegen de muur plak.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Nadeel is dat het een schaduw zet op je muur, plankje is natuurlijk veel groter dan de box zelf. Ik ga er eens goed over nadenken allemaal

Pagina: 1