Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Packed.Generic.200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
op mijn computer komt vanuit de taakbalk steeds (elke minuut) een pop-up met de volgende tekst tevoorschijn:
"Auto-protect had blocked Packed.Generic.200 as a security risk. Your computer is secure."

Deze melding is van Symantic en ik krijg deze niet weg (maar heb dan ook weinig verstand van IT). Ik heb al een full system scan (van Norton) geprobeerd maar dat heeft niet geholpen.

Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen en kan diegene dat stapsgewijs uitleggen? Alvast bedankt!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je al gegoogelt op de term "Packed.Generic.200"? Je topicstart is wel erg magertjes.

zie ook de BV FAQ, waarin een aantal how-to's staan die je kan doornemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Noork, thnx voor je reactie. Ik had wel al gegoogled inderdaad. Daaruit kwam dat ik de volgende stappen moet doorlopen:
1.Disable System Restore (Windows Me/XP).
2.Update the virus definitions.
3.Run a full system scan and delete all the files detected.
4.Submit the files to Symantec Security Response.
ik weet echter niet of ik dit als noob kan uitvoeren (de system restore disable-en klinkt eng) en hoopte dat er hier mensen zouden zijn die zo kunnen vertellen wat ik ervoor moet doen. Ik had ook al in het forum gezocht en bij de FAQ gekeken, maar daar heb ik er niks over kunnen vinden.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Systeemherstel uitschakelen is niet eng.
Zie b.v. hier hoe dat moet: Systeemherstel uit- en inschakelen in Windows XP

met plaatjes: http://users.telenet.be/c...owsxp/systeemherstel.html

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de info, heb met behulp van je link het systeemherstel uitgeschakeld en daarna een Live update uitgevoerd. Vervolgens systeemherstel weer aan en computer opnieuw opgestart. Nergens last meer van :-).