ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800
Ik zou gewoon een FET nemen. Zoals deze, dan zit je tot 48A wel veilig.
zolang je het opbouwt op een test bord en niet te veel strips gebruikt, kan je gaan voor een uln2803, die prikken lekker makkelijk.
fet's kan ook ik zou gaan voor n-channels. waarop moet ik dan letten bij een fet?
1 lage RDS ON bij jouw schakelspanning (VGS = 5 volt)
2 VDDS moet minimaal de voedingsspanning zijn (12 v in jouw geval)
3 behuizing (warmte afvoer)
tuurlijk zijn er nog meer dingen, maar die zijn nu niet zo belangrijk.
voor de weerstand zou ik 1k pakken
om uit te proberen als je ze hebt: gate los hangen en verder goed aansluiten. vervolgens gate aanraken en voila uw leds gaan aan en blijven branden totdat je de gate met de ground verbindt
fet's kan ook ik zou gaan voor n-channels. waarop moet ik dan letten bij een fet?
1 lage RDS ON bij jouw schakelspanning (VGS = 5 volt)
2 VDDS moet minimaal de voedingsspanning zijn (12 v in jouw geval)
3 behuizing (warmte afvoer)
tuurlijk zijn er nog meer dingen, maar die zijn nu niet zo belangrijk.
voor de weerstand zou ik 1k pakken
om uit te proberen als je ze hebt: gate los hangen en verder goed aansluiten. vervolgens gate aanraken en voila uw leds gaan aan en blijven branden totdat je de gate met de ground verbindt
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Wij hebben erg mooie ledstrips laten ontwikken.
Deze strips zijn in tegenstelling tot de normale strips niet uitgevoerd in bruine pcb , maar in heel erg nette witte pcb. Het grote voordeel is dat deze strips het licht weerkaatsen op de witte pcb waardoor de kleuren veel intenser / mooier en feller zijn.
Gr Marco
Deze strips zijn in tegenstelling tot de normale strips niet uitgevoerd in bruine pcb , maar in heel erg nette witte pcb. Het grote voordeel is dat deze strips het licht weerkaatsen op de witte pcb waardoor de kleuren veel intenser / mooier en feller zijn.
Gr Marco
An optimist is a person who sees only the lights in the picture, Whereas a pessimist sees only the shadows.An idealist, however is one who sees the light and the shadows, but in addition sees something else:.......the possibility of changing the picture