The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Ik zoek een programma om een QT wrapper te maken met een verwijzing naar een AVI bestand. Graag een freeware pakket, want anders schaf ik QT Pro wel aan.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Persoonlijk vind ik het de moeite niet waard en gebruik ik Front Row/Plex/Finder.
Wil je QuickTime gebruiken voor het wijzigen of opslaan van video, dan moet je upgraden naar QuickTime Pro(kost volgens mij € 29,95).
Volledig functionerende software is het niet, want het merendeel van de opties is grijs. Upgraden naar QT Pro is een optie. Het maken van een MOV verwijzing naar een AVI lijkt me niet zo dramatisch moeilijk, dus ik had gehoopt op een freeware alternatief. Blijkbaar is dat er niet, dus er mag hier een slotje op.vtpeters schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:22:
De standaard QuickTime (Player) is volledige functionerende software, maar zoals de naam al aangeeft is het 'slechts' afspeelsoftware. Wil je QuickTime gebruiken voor het wijzigen of opslaan van video, dan moet je upgraden naar QuickTime Pro(kost volgens mij € 29,95).
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

http://www.aroona.net/VideoDrive/Home.html
Niet gratis maar met 15 euro goedkoper dan QT pro
[ Voor 15% gewijzigd door lowfi op 06-01-2009 13:51 ]
Ben zelf een tijd bezig geweest om ze in iTunes te krijgen maar krijg 't net niet lekker voor elkaar, converteren lost je probleem natuurlijk op maar kost absurd veel tijd. In containerbestanden verpakken kwam ik (zonder QT Pro) niet uit, uiteindelijk voor deze oplossing gegaan, nu kan ik ze gewoon met de remote bekijken/pauzeren etc.
Nogmaals: wellicht niet helemaal een antwoord op je vraag maar afhankelijk van je doel wel een oplossing misschien.
edit: lees net in een ander topic dat VideoDrive het probleem op schijnt te lossen. Zelf nog niet geprobeerd maar wellicht dat 't wat is.
[ Voor 10% gewijzigd door Oviparous op 08-01-2009 02:49 ]