Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] beeldscherm valt tijdelijk weg tijdens start*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een week of twee heeft mijn notebook kuren. Het begon met mijn beeldscherm dat bij opstarten af en toe een lagere resolutie aannam. Daarna kwam mijn modem dat geen draadloos internet meer kon ontvangen. En nu is het zover dat mijn beeldscherm uitvalt nog voor windows opgestart is. Met wat geduld krijg ik mijn pc na zeg een half uur aan.

Ik heb geprobeerd mijn pc terug te zetten naar een herstelpunt van voor dat het probleem zich voordoet, maar die zijn allemaal gewist. Ook de software die mij draadloos internet moet geven is gewist.
De probleemoplossers van windows zien ook geen problemen, net als mijn virusscanner.

Voor de duidelijkheid: het gaat hier om een hp dv6248eu.

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-11 19:17
Leuke titel anders

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
No offence maar.. gezien de manier dat je het uitlegt kun je dit probleem beter even voorleggen aan iemand die er rechtstreeks mee bezig kan. Ga eens langs de computerwinkel om de hoek.
Als je het toch wilt proberen :-)
Probeer eens de drivers te installeren van alle belangrijke (videokaart, chipset, geluidskaart, nogiets?) componenten in je laptop (deze vind je vast mooi op een rijtje op de website van de fabrikant) en kijk of je dan nog problemen hebt.
In het uiterste geval de recovery CD van je laptop gebruiken maar wacht daar nog maar even mee :)

[ Voor 58% gewijzigd door Moning2 op 05-01-2009 23:41 ]

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:11
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:31:
En nu is het zover dat mijn beeldscherm uitvalt nog voor windows opgestart is. Met wat geduld krijg ik mijn pc na zeg een half uur aan.
Hoe bedoel je dit zie je wel de laadbalk van vista ??

Veilige modus kan je daarin booten ?

Verwijderd

Topicstarter
De titel is niet helemaal goed uitgevallen en mijn verhaal ook niet, ik weet het....
Het is een rete-lange dag voor mij geweest en ik wilde dit probleem toch even hier voorleggen. Ik zal morgen inderdaad even naar de drivers kijken, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...

Bedankt en een fijne avond nog.

Verwijderd

Topicstarter
FulmeN schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:45:
[...]

Hoe bedoel je dit zie je wel de laadbalk van vista ??

Veilige modus kan je daarin booten ?
Ik bedoel dat mijn beeldscherm het grootste deel van de keren uitvalt bij het opstarten van windows. Als mijn pc eenmaal opgestart is blijft mijn beeldscherm het wel doen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En een titelfix dan maar ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt:) Ik wilde het zelf doen, maar deze pc laat mij niet inloggen (voor langer dan een reactie).
Pagina: 1