Ik heb al een tijdje een Logitech Ultra-Flat keyboard liggen voor wisselgebruik op verschillende systemen. Nu was ik wat aan het rommelen met mijn HTPC, had mijn toetsenbord nodig en prik deze er dus in (wellicht ten overvloede: op een USB poort, terwijl de computer al lang en breed draaide). Spontaan beginnen alle drie de lampjes (NUM, CAPS en SCROLL) te branden en geeft het toetsenbord geen sjoege meer. Vervolgens op meerdere systemen geprobeerd aan te sluiten, maar helaas, overal hetzelfde probleem. Overigens verschijnt het toetsenbord ook niet meer in mijn Devices overzicht.
Ik heb overal gezocht op het internet, maar ik heb niets kunnen vinden wat ook maar enigszins in de buurt van bovenstaande komt. Ook kan ik geen handleiding o.i.d. vinden op de site van Logitech, welk wellicht uit kan leggen wat het tegelijk branden van die drie lichtjes betekent...
Hier iemand toevallig ervaring met dit probleem?
Ik heb overal gezocht op het internet, maar ik heb niets kunnen vinden wat ook maar enigszins in de buurt van bovenstaande komt. Ook kan ik geen handleiding o.i.d. vinden op de site van Logitech, welk wellicht uit kan leggen wat het tegelijk branden van die drie lichtjes betekent...
Hier iemand toevallig ervaring met dit probleem?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.