Hallo allen,
Kunnen jullie mij a.u.b. helpen met het volgende probleem? Mijn pc was aan een format toe. Hij liep al een hele tijd erg traag maar hij deed het tenminste nog. Alleen opeens kon ik mijn pc niet meer opstarten want deze bleef maar rebooten zodra deze bij het scherm van Windows verscheen. Ik heb vervolgens mijn pc geformateerd en de installatie verliep eigenlijk zoals het hoort. Echter toen ik begon met de installatie (driver) van mijn linksys WMP54G ging het fout. Hij geeft geen foutmelding maar klapt er ineens uit en blijft dan rebooten.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- PC opnieuw geformatteerd;
- Andere wireless netwerkkaart geïnstalleerd;
- Ander PCI slot;
- Andere PCI kaarten verwijdert en één voor één er weer ingedrukt.
- Dit ging goed tot dat ik de wireless kaart installeerde
- Veilige modus met netwerkmogelijkheden;
Specificaties systeem:
- CPU: Athlon 64 3700+
- Mobo: Asus A8N-Sli
- HD: Maxtor 320gb / Seagate 80gb
- Geheugen: 2 gig DDR2
- Videokaart: Asus 7800GT
- Voeding: Zalman 600w
- Geluidskaart: Creative audigy 2zs
Ik heb ook niet zo snel een oplossing via google of via een ander GoT (Hangen en Opstart problemen) topic gevonden.
Tot slot ik kom wel via veilige modus in Windows en bij apparaatbeheer staat ook gewoon mijn linksys als correct geïnstalleerd. Aan de ene kant vermoed ik dus dat het in de netwerkadapter zit maar wellicht is dat ook wel helemaal niet zo. Welke stap kan ik nu het beste uitvoeren? Hebben jullie enig idee waar het probleem zich nog in kan bevinden?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Kunnen jullie mij a.u.b. helpen met het volgende probleem? Mijn pc was aan een format toe. Hij liep al een hele tijd erg traag maar hij deed het tenminste nog. Alleen opeens kon ik mijn pc niet meer opstarten want deze bleef maar rebooten zodra deze bij het scherm van Windows verscheen. Ik heb vervolgens mijn pc geformateerd en de installatie verliep eigenlijk zoals het hoort. Echter toen ik begon met de installatie (driver) van mijn linksys WMP54G ging het fout. Hij geeft geen foutmelding maar klapt er ineens uit en blijft dan rebooten.
Ik heb het volgende geprobeerd:
- PC opnieuw geformatteerd;
- Andere wireless netwerkkaart geïnstalleerd;
- Ander PCI slot;
- Andere PCI kaarten verwijdert en één voor één er weer ingedrukt.
- Dit ging goed tot dat ik de wireless kaart installeerde
- Veilige modus met netwerkmogelijkheden;
Specificaties systeem:
- CPU: Athlon 64 3700+
- Mobo: Asus A8N-Sli
- HD: Maxtor 320gb / Seagate 80gb
- Geheugen: 2 gig DDR2
- Videokaart: Asus 7800GT
- Voeding: Zalman 600w
- Geluidskaart: Creative audigy 2zs
Ik heb ook niet zo snel een oplossing via google of via een ander GoT (Hangen en Opstart problemen) topic gevonden.
Tot slot ik kom wel via veilige modus in Windows en bij apparaatbeheer staat ook gewoon mijn linksys als correct geïnstalleerd. Aan de ene kant vermoed ik dus dat het in de netwerkadapter zit maar wellicht is dat ook wel helemaal niet zo. Welke stap kan ik nu het beste uitvoeren? Hebben jullie enig idee waar het probleem zich nog in kan bevinden?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!