• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-02 12:49
Ik heb vandaag mijn nieuwe Sony KDL-40V4000 binnen gekregen na lang wachten, en aangezien ik niet helemaal thuis ben in televisie, laat staan digitale televisie, zat ik even met handen in de haren over het aan de praat krijgen kwam ik er dus achter dat er nog een CAM module nodig is 8)7

Nu ben ik dus op zoek naar zo'n module, alleen heb ik er nauwelijks verstand van. Heel GoT doorzoeken heeft me eigenlijk alleen nog meer in de war gebracht en nu vraag ik me af welke ik zou kunnen aanschaffen.

Liefst zou ik het KPN starterspakket niet willen kopen omdat het vrij duur is en er voor zover ik weet ook andere dingen dan alleen de CAM bij zitten die ik dus niet nodig heb.

Klopt het dat ik een 'conax' module nodig heb? Zoja, dan heb ik de volgende module gevonden:
Komplett website
Mijn vraag is dus of deze gaat werken icm. mijn Sony TV en KPN Digitenne... Ik heb zelf geen flauw idee..
Als dat niet het geval is, waar moet ik dan op letten bij het uitzoeken van een geschikte module?

Alvast bedankt

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als je nog geen Digitenne abo hebt, krijg je 90 euro korting op de eerste tunes, in jouw geval een cam module van KPN :).

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:57
Je hebt inderdaad een Conax module nodig , maar in de KPN set zitten nog meer onderdelen die je nodig hebt :
1 : antenne
2 : Inserter , deze voorziet de actieve antenne van een (5 Volts) voedingsspanning
3 : Digitenne smartcard , deze heb je ook nodig om de gecodeerde zenders te bekijken.
Wil je geen compleet Digitenne zenderpakket, maar alleen Ned 1,2,3 dan heb je ook geen Conax module nodig, wel een antenne.