Asus EEE pc 901 start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• ljsquare
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-01 21:02
Sinds vandaag start mijn asus EEE 901 niet meer op. Als ik hem aanzet blijft het scherm zwart, de bios laat zich niet zien en de lampjes van de SSD, powerled blijven constant aan.

Batterij er uit, 5 minuten wachten en alleen de AC erin werkt ook niet.

In google heb ik 1 of 2 hits gevonden met het zelfde probleem, maar helaas zonder werkende oplossing.

Ken iemand dit probleem en heeft er een oplossing voor? Morgen ga ik sowieso de support van Asus ff bellen.

Laurens-Jan Merkx

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

heb je al in [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 8 gekeken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ljsquare
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-01 21:02
Ja, maar helaas werd mijn probleem niet omschreven

Laurens-Jan Merkx

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:31
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Je bent vrij om nog eens een topic te openen rondom dit probleem, maar je zult zelf eerst meer moeten proberen met de troubleshooter (al zal niet alles mogelijk zijn, probeer zoveel mogelijk uit te voeren). Mocht je er niet uitkomen, maak dan een nieuw topic en omschruif duidelijk wat je zoal hebt gedaan en wat je allemaal (niet) ziet op je Eee PC.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.