Toon posts:

HD zomaar foetsie ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net dus bezig met het overklokken van m'n duron.. Het ging aardig. Ik kreeg hem stabiel op 900MHz, hoger pakte hij hem niet echt. Echter toen ik ff in deze computer keek bleek dat m'n tweede harde schijf (D:) ineens weg was en daarvoor in de plaats m'n CDROM was gekomen ? In de BIOS ziet hij hem wel staan als secundary slave, maar als ie dan gaat booten staat er alleen Detecting Primary Master in het scherm. Niet Primary slave of secundary master/slave. Ligt dit aan dat ik heb overgeklokt of iets anders ?
System:
Duron700@900, KT7-A, 2X WDC 6,4GB, 256MB PC-133.
BVD

Verwijderd

kan er door komen zoek het goed uit en zet hem niet in 1 keer op 900 mhz !!! ik heb nu een tb 800 ik had hem tot net altijd op 900 draaien maar kreeg veel fouten in windows heb hem nu standaart lopen en STABIEL !!! niet normaal ik doe er nix meer aan denk ik dan maar minder mhz als het maar goed loopt hij loopt nu perfect met win 98 :)

Verwijderd

wat dra je voor een os ??? wel 256 heb je zie ik is ook wel leuk in me of win 98 draaid super :) heb ik tenminste

Verwijderd

Topicstarter
Ik deed het niet in een keer, eerst 750, 800 etc etc. Hoger dan 900 liep ie gewoon niet stabiel. Op 900 wel.
Maar ik wil m'n HD terug :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 23:11 schreef mala het volgende:
wat dra je voor een os ??? wel 256 heb je zie ik is ook wel leuk in me of win 98 draaid super :) heb ik tenminste
WinME

Verwijderd

heb je echt nix verandert dan alleen de multipl... ????? anders zet alles effe default :)

heb je hem ook wat meer spanning gegeven ???????
kom je mhz te kort ofzo haaha

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles ff op default gezet. Geen resultaat. Nog steeds geen HD :'(

Verwijderd

je kunt effe in bios effe alles laten detecteren of je kunt je bios op default zetten en zet de dingen effe uit b.v geluid onboard enzo maar dat weet je zelf ook wel
Pagina: 1