DFI lanparty JR 790GX-M2RS boot problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• Ruudje88
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 16:21
Ik heb mij laatst een dfi lanparty jr 790gx-m2rs mATX bordje besteld ivm voorbereiding op phenom II.
Ik kan windows vista probleemloos installeren maar zodra ik de pc opstart blijft het systeem hangen bij Vista loader 2.1.2(niet erg legaal maar okee :X ). Ik heb zowel 32 bit als 64bit geprobeert.

Mijn setup momenteel:

AMD athlon x2 4000 brisbane
4x1gb kingston HyperX ddr2 800mhz cl4
Asus EAH4850 1gb gddr3
2x WD 5000AAKS (heb ik in raid 0 gezet)
CM realpower 430watt

en een DFI lanparty JR 790GX-M2RS

Mischien iemand die hetzelfde probleem ooit heeft gehad.

bvd Ruud ;)

Verwijderd

Vista loader 2.1.2(niet erg legaal maar okee :X ).
Is dat niet je probleem. ;)
Probeer dan eerst eens een legale Windows XP en/of Vista. ;)
En anders Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

• 14ReD
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-05 08:51

14ReD

Who is General Failure?

Heb je geprobeerd het zonder RAID te installeren? Uit eigen ervaring weet ik dat RAID en Vista nog wel is problemen oplevert. Probeer anders is een Linux distro (zoals Ubuntu). Als die werkt, weet je dat het aan je Vista ligt.

Succes!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We gaan je natuurlijk niet helpen bij illegale software, dus als je systeem daarop blijft hangen dan kan ik je alleen adviseren om een legaal OS te installeren.
Verder is het niet duidelijk of het hier nu een hardware of softwareprobleem betreft. Zoek dat eerst eens uit, neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door mocht je vermoeden dat het probleem bij de hardware ligt.

Dit topic gaat in elk geval op slot wegens te weinig inzet, mocht je na zelf troubleshooten nog tegen problemen aanlopen mag je natuurlijk een nieuw topic openen, maar geef hierin wel duidelijk aan wat je hebt gedaan en waar je nog vastloopt.

Dit topic is gesloten.