[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Ik kan je niet helpen, maar ik kan wel melden dat ik ook met enige regelmaat last heb van drop-outs. Mijn internet loopt echter niet via de Express (is verbonden met netwerk als client, niet als acces point dus) Verder heb ik een b/g versie, niet de nieuwere 802.11n-versie.
Ik vind het erg irritant, het enige hier goed werkt is de AE aan en uit te zetten, daarna zijn de drop-outs weer even verdwenen voor een paar dagen.
Ik vind het erg irritant, het enige hier goed werkt is de AE aan en uit te zetten, daarna zijn de drop-outs weer even verdwenen voor een paar dagen.
Bekend probleem (ook hier) waar geen oplossing voor is. Hopelijk komt Apple snel met een fix!
MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP
De Airport Express kan niet goed tegen WPA-WPS sleutels.
Wep scheelt een hoop encryptie.
En als je de Aiport Express dedicated voor muziek gebuikt, moet je de Airport instellen dat je deze alleen gebruikt voor AirTunes, niet "expand the range of my wireless network"
En als je de Aiport Express dedicated voor muziek gebuikt, moet je de Airport instellen dat je deze alleen gebruikt voor AirTunes, niet "expand the range of my wireless network"
Ter verduidelijking, ik heb de oude b/g versie.
De Airport Express maakt een draadloos netwerk aan en hierover surf ik ook. Verder gebruik ik inderdaad WPA-WPS encryptie.weeraanmelden schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:34:
De Airport Express kan niet goed tegen WPA-WPS sleutels.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Op welke afstand staat je wifi router van ADSL/Kabel?
Of gebruik je alleen de AE?
Ik had 3 maanden geen internet - lang leve Telfort.. - en maakte gedurende die tijd gebruik van de SpeedTouch van mijn buurman.
een speedtouch van 4 jaar oud op een meter 50 afstand.
Streamen van muziek was onmogelijk toen.
Ook al had ik de WEP key aangezet en WPA uit.
Nu heb ik zelf weer een KPN router , speedtouch 780, en heb de AE zo ingesteld dat deze alleen maar gebruikt wordt voor Airtunes.

Geen enkel probleem sindsdien meer.
Let op:
Dit echt een andere optie dan " neem deel aan WDS netwerk"
Of gebruik je alleen de AE?
Ik had 3 maanden geen internet - lang leve Telfort.. - en maakte gedurende die tijd gebruik van de SpeedTouch van mijn buurman.
een speedtouch van 4 jaar oud op een meter 50 afstand.
Streamen van muziek was onmogelijk toen.
Ook al had ik de WEP key aangezet en WPA uit.
Nu heb ik zelf weer een KPN router , speedtouch 780, en heb de AE zo ingesteld dat deze alleen maar gebruikt wordt voor Airtunes.

Geen enkel probleem sindsdien meer.
Let op:
Dit echt een andere optie dan " neem deel aan WDS netwerk"
[ Voor 11% gewijzigd door weeraanmelden op 07-01-2009 11:27 ]
Pagina: 1