externe HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• willy1962
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-01 10:21
Kan je een externe HDD westerndigital essential 1TB als je hem uit het book haalt ook intern inbouwen?

Waarom denk je? na overschrijven van gegevens van pc naar externe hdd (200gb).
Ging ik de volgende dag mijn computer opstarten bleef deze in het asus scherm hangen en wou dus niet opstarten.
Toen heb ik van externe schijf usb eruit gehaald computer opnieuw opgestart dat ging nu wel, bij het inpluggen van de usb een pats of knalletje in mijn book(externe HDD) en hij deed niets meer.
hij is nu weg voor reperatie,maar ik denk er nu aan om hem in mijn pc. te bouwen.
graag julie hulp of advies

ik vond ook nog dit:http://rebootdaily.blogspot.com/2007/03/how-to-open-western-digital-my-book.html

[ Voor 7% gewijzigd door willy1962 op 05-01-2009 18:18 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er zal vast wel gewoon een normale 3.5" hardeschijf in zitten die je gewoon intern in kunt bouwen ja. Vaak help je wel de garantie om zeep, zodra je hem zelf openschroeft. Maar als dat je niet uit maakt kun je dat wel proberen zodra hij terug is uit reparatie. Al is dat zoals op die website te zien is nog een aardig karweitje.

PS: Gezien dit je eerste post is: Welkom op GoT! Maar zou je misschien je post een beetje kunnen herschrijven? Zodat er gewoon correcte Nederlandse zinnen komen te staan, want je verhaal is best wel onleesbaar zo ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 05-01-2009 17:29 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

willy1962, allereerst welkom op GoT.
We verwachten geen literaire hoogstandjes, maar je verhaal is wel erg onduidelijk en heel moeilijk te volgen.
Daarnaast is het zo dat we verwachten dat je zelf inzet toont voordat je een topic opent. Ik mis in jouw post helaas wat je zelf al hebt gedaan om te achterhalen wat voor schijf er in die casing zit en wat je in je pc kwijt kunt. Als de hdd hetzelfde is als die in de link die je geeft is het een standaard S-ATA schijf, maar dat is makkelijk te achterhalen door te kijken naar de type- en modelnummers op je disk.

Dit topic gaat in elk geval op slot. Mocht je ngo tegen problemen aanlopen dan mag je natuurlijk altijd een nieuw topic openen, maar geef dan wel even aan wat je precies hebt geprobeerd en waarom het niet lukt, dan kunnen we je namelijk een stuk verder helpen :)

Dit topic is gesloten.