Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 10:35
Hoihoi!

Ik heb momenteel bij T-Mobile het 'T-Mobile PrePaid Bonus Sms'. Omdat ik in december zo'n beetje al in het begin mijn 10 euro er door heen heb gejaagd, en ik pas in januari de 300 gratis smsjes kreeg, heb ik maar rustig afgewacht. Maar nu kom ik eigenlijk tegen iets vaags. Elke keer als ik een smsje stuur (ik heb er nog 290 oid.) krijg ik van T-Mobile een sms met
Uw beltegoed is minder dan EUR 0.50. Bel 1244 om op te waarderen via Mobiel Opwaarderen of via een T-Mobile beltegoedbon
Gigantisch irritant, en vooral als ik weet dat het nog 290 smsjes verder zal duren. Verder ben ik eigenlijk niet van plan nog eens op te waarderen, aangezien ik binnenkort een abonnement neem.

Is er een mogelijkheid om die smsjes uit te zetten? Heb al op MyTmobile gekeken naar een optie o.i.d. waarmee je dat kon uitschakelen. Nergens. Is er dus een mogelijkheid om überhaupt die smsjes uit te pleuren? Aangezien ik zelf ook wel weet dat ik minder dan 0,50 cent heb..

[ Voor 14% gewijzigd door Xaero op 05-01-2009 16:44 ]

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Heb je al gebeld met de T-Mobile klantenservice?
Die kunnen het je feilloos vertellen! (en nee, ik helaas niet. ;))

Edit: gebruik het handje (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) bovenin voor een dergelijke request.

[ Voor 37% gewijzigd door Swaptor op 05-01-2009 16:44 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-11 10:35
Swaptor schreef op maandag 05 januari 2009 @ 16:43:
Heb je al gebeld met de T-Mobile klantenservice?
Die kunnen het je feilloos vertellen! (en nee, ik helaas niet. ;))
Nog niet, maar als iemand toevallig weet hoe je het uit kan gooien, bespaart me dat weer een belletje O-)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De klantenservice van T-mobile is gratis te bereiken (nummer kan je via de site vinden), het kost je alleen wat tijd. Omdat dat wel het minste is wat je had kunnen doen, sluit ik dit topic en wens ik je succes bij het bellen met de klantenservice. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.