Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Extern bureaublad maar 16 Bits

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik momenteel veel mijn extern bureaublad, vanaf mijn laptop op school log ik in op mijn server thuis.
Dit gaat gewoon soepeltjes maar er is een probleem met de kleuren.

Ik heb in het optie menu van het extern bureaublad de kleuren op 32 bits staan, maar toch als ik hem verbindt met de computer en ik kijk naar eigenschappen staat er 16 bits. De plaatjes zijn echt niet om aan te zien.

Ook als ik een andere computer via extern bureaublad benader blijft de monitor maar 16 bits kleuren tevoorschijn toveren..

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sjoerdvo,

Zonder aan te geven over welke OS varianten je het hebt, en met zo weinig troubleshooting laat je weinig aan opties over aan ons modjes vrees ik.. :)

Begin eens met gericht kijken of je het probleem aan de Serverkant (welke variant?) of aan de clientkant (welke versie?) moet zoeken, en wat daarvoor de opties zijn.

Zo zou je ieder geval het juiste subforum al kunnen bepalen, en wellicht al zelf een eind dichter bij de oplossing zijn (bijvoorbeeld door de default settings na te kijken van de Server).

Met deze bovenstaande startpost waar al die relevante zaken in missen gaat het hier echter niet.
Neem nog even het Windows Clients - Beleid door wat we precies bedoelen? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.