Ik zat in 2k, alles deed het perfect...moest ff rebooten.... En opeens begint me harddisk te tikken... zodra er stroom op komt te staan begint hij met tikken...dus hij laad hem helemaal niet... hij herkent hem dus ook nergens . .ik heb hem ook al in mijn andere comp geprobeert, maar daar gaat hij ook gelijk tikken . . . is me hd nu zwaar dood, of is er nog wat aan te doen ?!?!?!?
Ik ben bang dat ie dan overleden is... heb het waar ik werk vaker meegemaakt en ik ben bang dat je aan een nieuwe toe bent. 
Voordat je 'm in de vuilnisbak smijt: op de meeste HDD's zit 3 jaar FABRIEKSgarantie. Je kunt 'm dan opsturen naar fabrikant OF inleveren bij de computerboer met de betere service. Je bent 'm dan wel paar weken kwijt, maar je krijgt wel een nieuwe en da's beter dan nix.
Data is niet meer te redden, al heb ik wel eens geruchten gehoord dat je voor veel geld de data nog kunt redden...
Wel klote voor je...
Voordat je 'm in de vuilnisbak smijt: op de meeste HDD's zit 3 jaar FABRIEKSgarantie. Je kunt 'm dan opsturen naar fabrikant OF inleveren bij de computerboer met de betere service. Je bent 'm dan wel paar weken kwijt, maar je krijgt wel een nieuwe en da's beter dan nix.
Data is niet meer te redden, al heb ik wel eens geruchten gehoord dat je voor veel geld de data nog kunt redden...
Wel klote voor je...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik was er al bang voor..... Ik heb nog gewone garantie...dus kan hem zo omruilen . .
Ja, de data kan je voor heeeeel veel geld behouden....maar ik down alles wel opnieuw =]
Ja, de data kan je voor heeeeel veel geld behouden....maar ik down alles wel opnieuw =]
Verwijderd
Heb ik ook es gehad, maar dan lag de HD bij mij buiten de kast op de tafel. Toen rebootte ik en toen begon dat ding keiharde tikken te geven en schoof hij over de tafel. Kapot :'(
Verwijderd
iefje , dan moet je niet weer een quantum kopen 
iedereen weet toch dat die over het algemeen een hogere uitval hebben als andere
grtz
iedereen weet toch dat die over het algemeen een hogere uitval hebben als andere
grtz