Toon posts:

Upgraden van PC voor Fifa

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet goed waar ik deze vraag het best kan stellen (dus als ik bij een verkeerde rubriek sta: excuses).
Graag zou ik geholpen willen worden bij deze vraag:

Ik wil op mijn PC de komende 3 jaar goed Fifa kunnen spelen.
(geen enkele andere game speel ik)

Nu moet er denk ik een en ander worden ge-upgrade aan mijn huidige configuratie, maar in dat soort dingen ben ik dus echt een leek. Hierbij de configuratie die ik zelf kan vinden; als ik meer moet vermelden, zeg het alsjeblieft!

Pentium (R) D CPU 3.00GHz
Kloksnelheid: 2.99GHz, 1,00 GB
Videokaart: Nvidia GeForce 7600 GS (MSI NX7600 GS), 256 MB, DDR II

Wanneer ik iets moet upgraden: (bijv. de videokaart), heb ik dan niks meer aan de huidige videokaart? (komt een nieuwe kaart IPV de huidige, of 'erbij'?)

Bij voorbaat dank voor de hulp!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 14:07
Hier zul je ongetwijfeld een antwoord kunnen vinden.

Even serieus nu, wat heb je zelf zoal gezocht, of proberen te zoeken? Enige zelfredzaamheid en inzet wordt hier toch wel van je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vragen over één spel horen in het Spielerij subforum daarvoor, niet in Overige Hardware

Move OH -> HSA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:17

Twazerty

AVCHDCoder developer

Zowieso is die CPU zwaar verouderd en zou daarom gewoon een nieuwe pc bouwen. Zowieso kun je niet van te voren vaststellen of je met een nieuwe pc fifa 3 jaar bij kunt benen. Wellicht worden de videokaarten plots 10x zo snel en gaat fifa grafisch er 10x op vooruit. Kopen voor de toekomst is daarom ook gewoon dom. Wil je perse deze pc upgraden zul je minimaal een nieuwe cpu nodig hebben. Voor zover je die nog up kunt graden, sloot geheugen erbij en een nieuwe videokaart. Ofwel bijna een nieuwe pc.

[ Voor 22% gewijzigd door Twazerty op 04-01-2009 23:53 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:15

Frituurman

Mjam!

Check de aanbevolen eisen voor de FIFA van dit jaar, doe daar een grammetje bovenop en schaf dié PC aan.. :)

Maarreh.. als je FIFA wil spelen.. kun je dan ipv een nieuwe PC niet beter een Xbox 360 aanschaffen met die game(s) erbij? Goedkoper.. dus leuker.. :P

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen maar Fifa speelt en daarvoor zelfs je pc wilt upgraden, dan zou ik zeker weten een Xbox kopen. Fifa op de pc is namelijk klote schijnt het en lijkt geenszins op de (overigens geweldige) uitvoering op de Xbox en PS3. Ik zou voor het geld dan voor een Xbox gaan, kost je 149 euro + ong. 40 euro aan de game (misschien nog minder als je via internet bestelt), de prijs van een middelmatige/slechte proc en videokaart.

Echt een topgame (Fifa09) die je lang zult spelen, maar op de PC is een slechte en uitgeklede uitvoering uitgebracht die overal wordt afgekraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zou ook een 360 kopen. Voor 200 euro zou ik het niet laten + je hebt veel meer dan alleen de mogelijkheid fifa te spelen

fifa op de pc is idd niet zo goed als op de consoles

[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 07-01-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Inderdaad, FIFA op de PC is waardeloos, en als je maar 1 game gaat spelen dan zou ik een 2e hands Xbox360 halen met FIFA erbij. Ben je goedkoper uit en je hebt een veel betere kwaliteit. Zowel kwa graphics als game ervaring.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Jay-K schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:37:
Inderdaad, FIFA op de PC is waardeloos, en als je maar 1 game gaat spelen dan zou ik een 2e hands Xbox360 halen met FIFA erbij. Ben je goedkoper uit en je hebt een veel betere kwaliteit. Zowel kwa graphics als game ervaring.
Qua graphics ben ik het niet met je eens (het spel ziet er op 1920x1200 best goed uit op de pc), maar wat gameplay betreft zeker wel.

Ik zal niet snel een console boven een pc prefereren, maar in dit geval zou ik ook zeggen, ga voor een 360 (een PS3 vind ik net weer te duur als het puur om Fifa gaat).

Edit: op dit moment geven beide partijen (Sony en Microsoft) aan dat de consoles nog tot 2016 mee moeten gaan, dus dan zit je de komende jaren wat Fifa betreft gewoon gebakken.

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 07-01-2009 15:14 ]

Pagina: 1