Heb een dvdtje in een xbox gestopt waarvan de beschrijving met (whiteboard, zucht) stift nog redelijk nat was, het betreft gelukkig GEEN watervaste. Het ziet er naar uit alsof de stift door de centrifugale kracht wat uitgelopen is (dus alleen naar de buitenkant). Nu, kan dit kwaad? Hij draait verder alles (games, films) naar behoren. Maak me ietwat zorgen, dus denk vraag maar even.
Nehhh denk het niet.
Laser zit aan de onderkant van het schijfje ja, dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Misschien wel handig als je de inkt die nu nog op het schijfje zit even eraf haalt
Laser zit aan de onderkant van het schijfje ja, dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Misschien wel handig als je de inkt die nu nog op het schijfje zit even eraf haalt
Heb ik jaren geleden ook eens gehad, met een natte Nashua cdmarker. Vol enthousiasme in mijn cd-rom speler, haal hem na een uurtje eruit, 'hey wat een leuk patroontje', alsof er een bom ontploft is
Na jaren doet de bewuste drive het nog, tot op de dag van vandaag. Dus ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Thinkpad: die inkt zal inmiddels toch wel droog zijn?
Na jaren doet de bewuste drive het nog, tot op de dag van vandaag. Dus ik zou me niet zoveel zorgen maken.
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Ok, thanks, klein pakje van m'n hartspone schreef op maandag 05 januari 2009 @ 01:08:
Heb ik jaren geleden ook eens gehad, met een natte Nashua cdmarker. Vol enthousiasme in mijn cd-rom speler, haal hem na een uurtje eruit, 'hey wat een leuk patroontje', alsof er een bom ontploft is![]()
Inkt is inmiddels verwijderd...
Tot zover de melk over m'n TFT. Potverdorie, da's lekker wakker worden met zulke opmerkingenspone schreef op maandag 05 januari 2009 @ 01:08:
Heb ik jaren geleden ook eens gehad, met een natte Nashua cdmarker. Vol enthousiasme in mijn cd-rom speler, haal hem na een uurtje eruit, 'hey wat een leuk patroontje', alsof er een bom ontploft is
Ontopic: die drives slingeren de cd'tjes hard genoeg rond om ze lekker warm te maken. De inkt zal dus in no-time droog zijn. Je moet je pas écht zorgen maken als er barsten in je CD/DVD zitten, dan heb je explosiegevaar. De krachten op zo'n schijfje zijn niet voor de poes
Iets als dit zeg maar, alleen dan zonder 23000RPM:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v0QT4Y1Y3ug&feature=related]