Mario Kart FC 1590-4774-1019
De tv-guide service voor DP-558 is down. De TV-guide van de Kiss kwam via internet binnen (niet via de kabel zoals bij digiTV) Dus helaas pindakaas...neggix schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:17:
Heeft iemand enig idee waar de tv guide heen is?
Ik krijg alleen nog engels guide te zien. Niet meer van de nederlandse...
Kan niet zo snel op linksys iets vinden
down voor korte duur of echt down??timcooijmans schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:18:
[...]
De tv-guide service voor DP-558 is down. De TV-guide van de Kiss kwam via internet binnen (niet via de kabel zoals bij digiTV) Dus helaas pindakaas...
Bij mij werkt ie sinds enige maanden al niet meer...
Ohh, hier pas vanaf het nieuwe jaartimcooijmans schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Bij mij werkt ie sinds enige maanden al niet meer...
Werkt sinds een aantal dagen niet meer. Waarschijnlijk is de website aangepast waar linksys de Nederlandse gids info vanaf haalt.
Gaarne melden bij KiSS Technische dienst: 0800 0200 101 of support.nl@linksys.com.
Als ieder dit even voor zich doet is de gids sneller weer gemaakt.
Gaarne melden bij KiSS Technische dienst: 0800 0200 101 of support.nl@linksys.com.
Jup, net ff gebeld. Het is bekend bij ze en ze zijn er mee bezig zeggen ze. Dus afwachten
Verwijderd
Ik heb zojuist het volgende bericht ontvangen wat nog niet veel hoop geeft
Geachte heer van der Helm,
Betreft: Uw e-mail bericht d.d. 05-01-2009
Referentienummer: 090105-001677
Vriendelijk dank dat u contact op heeft genomen met KiSS support over uw DP-558
KiSS/Linksys EPG is verbonden aan www.tvtv.nl , tvtv levert de informatie met betrekking tot de programmering en omschrijving van de programma's. Helaas kan dit niet vanuit KiSS gewijzigd of aangepast worden.
TvTv heeft een eigen website waar haar informatie gepubliceerd wordt, KiSS heeft (met goedkeuring van TvTv) een link naar de informatie van de website van TvTv waardoor de inhoud niet in eigen beheer is van KiSS. Daar de website van TvTv de laatste periode regelmatig aangepast wordt met betrekking tot de verstrekte informatie bij programma's en zenders kan het voorkomen dat er periodes zijn waardoor er geen informatie beschikbaar wordt gesteld door TvTv.
Ik hoop u hiermee de benodigde informatie te hebben verstrekt.
Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Francois van Brussel
KiSS technical support
Mijn antwoord op 05-01-2009 20:58
Beste Francois,
Aangezien ik een KISS heb gekocht met de mededeling gebruik te kunnen maken van een TV-guide, zoals ook op uw website staat vermeld, verwacht ik ook dat dat werkt. Hoe u een samenwerking hebben met een derde partij dat is natuurlijk volledig aan u maar daar dient de gebruiker geen last van te ondervinden en het is natuurlijk al helemaal uit den boze als daar de schuld op wordt af geschoven. Ik verwacht dan ook dat dit probleem wordt verholpen in plaats van afgeschoven. Vriendelijke
groet, Max van der Helm
Antwoord van Linksys op 06-01-2009 13:15
KiSS heeft reeds het EPG probleem aangekaart bij TvTv met het verzoek zo spoedig mogelijk de aanvoer van EPG gegevens tot Nederlandstalig gesproken zenders weer te herstellen met betrekking tot KiSS gebruikers.
Geachte heer van der Helm,
Betreft: Uw e-mail bericht d.d. 05-01-2009
Referentienummer: 090105-001677
Vriendelijk dank dat u contact op heeft genomen met KiSS support over uw DP-558
KiSS/Linksys EPG is verbonden aan www.tvtv.nl , tvtv levert de informatie met betrekking tot de programmering en omschrijving van de programma's. Helaas kan dit niet vanuit KiSS gewijzigd of aangepast worden.
TvTv heeft een eigen website waar haar informatie gepubliceerd wordt, KiSS heeft (met goedkeuring van TvTv) een link naar de informatie van de website van TvTv waardoor de inhoud niet in eigen beheer is van KiSS. Daar de website van TvTv de laatste periode regelmatig aangepast wordt met betrekking tot de verstrekte informatie bij programma's en zenders kan het voorkomen dat er periodes zijn waardoor er geen informatie beschikbaar wordt gesteld door TvTv.
Ik hoop u hiermee de benodigde informatie te hebben verstrekt.
Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Francois van Brussel
KiSS technical support
Mijn antwoord op 05-01-2009 20:58
Beste Francois,
Aangezien ik een KISS heb gekocht met de mededeling gebruik te kunnen maken van een TV-guide, zoals ook op uw website staat vermeld, verwacht ik ook dat dat werkt. Hoe u een samenwerking hebben met een derde partij dat is natuurlijk volledig aan u maar daar dient de gebruiker geen last van te ondervinden en het is natuurlijk al helemaal uit den boze als daar de schuld op wordt af geschoven. Ik verwacht dan ook dat dit probleem wordt verholpen in plaats van afgeschoven. Vriendelijke
groet, Max van der Helm
Antwoord van Linksys op 06-01-2009 13:15
KiSS heeft reeds het EPG probleem aangekaart bij TvTv met het verzoek zo spoedig mogelijk de aanvoer van EPG gegevens tot Nederlandstalig gesproken zenders weer te herstellen met betrekking tot KiSS gebruikers.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2009 17:58 ]
Ook ik kreeg een zelfde antwoord en vind dit niet bevredigend en heb het volgende antwoord terug gestuurd(06-01-2009 02:13);
En hier is het antwoord(06-01-2009 03:47);
Ik wil alle EPG gebruikers verzoeken elk een eigen melding aan te laten maken om de prioriteit te verhogen.Beste support,
mijn DP558 wordt geleverd inclusief een EPG. Hoe dit technisch gerealiseerd is, mag niet het probleem van de klant zijn. Wij als klant zijn nu kennelijk de dupe van slechte afspraken tussen Linksys en TVTV.NL waarbij de laatste kennelijk eenzijdig aanpassingen heeft gedaan. Van een professionele organisatie als Linksys verwacht ik dan ook dat zij voor haar klanten zorgt dat TVTV.NL een passende oplossing biedt. Graag hoor ik wanneer de EPG naar verwachting weer beschikbaar is.
En hier is het antwoord(06-01-2009 03:47);
KiSS heeft reeds contact opgenomen met TvTv en verzocht de aanvoer van EPG gegeven voor Nederlandstalige gesproken zenders weer beschikbaar te stellen aan KiSS gebruikers. TvTv werkt momenteel aan een oplossing hiervoor, echter is er helaas geen verwachte tijdduur bekend.
[ Voor 16% gewijzigd door pelikano op 06-01-2009 16:22 . Reden: aanvulling ]
klopt, jammer dat de communicatie van zowel vanuit Linksys als vanuit TVTV.NL achterwege blijft
. Maar het lijkt erop dat TVTV.NL het probleem heeft opgelost. ten minste voor ons
, op dit moment lijken ze een site probleempje te hebben: http://tvtv.nl geeft geen pagina gevonden. Met een beetje doorzetingsvermogen kom je wel uit als je via http://www.tvtv.nl/tvtv/index.vm?lang=nl gaat.
maar wij kunnen weer verder
maar wij kunnen weer verder
Pagina: 1