๐ถ Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. ๐ฐ
โ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. ๐
๐ปโโ๏ธ
(Op de comp dan hรจ)
En nog wat toffe RPG's.
Tales of Phantasia (100% vertaald naar engels) is ook gaaaf.
"I sit in my room and imagine the future."
er gaat toch niks boven een potje MK2 of donkey kong coutry
emulator is toch niet echt the real thing
Verwijderd
Daarna nog Zelda, en nog een boel andere zitten spelen. Snes ruled nog steeds qua gameplay.
Verwijderd
Verwijderd
Of ik speel mario all stars, dat is ook wel leuk:)
enneh Zero wing
nee, Secret of Mana af en toe, soms ook nog Zelda..
Veel snes spelletjes vind ik nu nog steeds om te
secret of mana (2)
Megaman X
Final Fantasy's..
en nog wat games
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
zelda en mario roeleren gewoon nog steeds
Verwijderd
Echt wel!!! Emu's rulen!:)Op maandag 26 februari 2001 19:41 schreef SilverBolt het volgende:
ik speel nog steeds veel snes games , lang leve emulators , heb toch zeker een stuk of 40 games ervoor
zelda en mario roeleren gewoon nog steeds
maar ik houd toch liever een joypad van de snes in m'n handen (volgens mij toch de beste ooit)
cardridge erin en hoppekee spelen maar
waarom heb ik m weggedaan ??
Verwijderd
maar voor de snes
- FF
- Mario Kart :D:D
- Turtles in time
- Super probotector
de snes had niet echt veel 2 player sidescrolling beat 'em ups de genesis wel
- Double Dragon arcade
- Streets of rage
- Streets of rage 2
- Streets of rage 3
- Golden Axe
- Golden Axe 2
- Golden Axe 3
- The Punisher
- Skitch'n!!!! :D:D:D -> dit spel speel ik nog steeds vet vaak
- Royal Rumble
and so on
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Zelda3 op de Snes is een van de meest wrede adventures die er ooit gemaakt zijn
Hoe vaak heb ik wel niet gewenst dat ik dat spel uit m'n geheugen kon wissen zodat ik het weer van voor af aan kon uitspelen zonder te weten wat er ging komen....
*zucht*
Maar goed, wat me ook erg aantrekt aan Nintendo is de muziek die ze bij hun games hebben. Erg mooi was die altijd...
/me is blij dat ie z'n snes nog heeft
I want to live forever, so far.. so good.
Emu? he he
zsnes, nes, neogeo, n64, amiga enz
En we zijn nog op zoek naar Donkey Kong 3.
Iemand toevallig ?
Mario kart wil ik graag spelen, maar werkt niet echt goed m.b.v. Zsnesw of/en Snes9x
Je kan niet over die blokken rijden, die 'pakt' tie niet.. Na ja.
Neogeo emulatie vind ik toch cooler
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
Die wil ik ook welOp dinsdag 27 februari 2001 11:17 schreef Warbringer het volgende:
Ik heb nu de volledig vertaalde Tales of Phantasia voor de Snes! (thnx to theeboon!)
Heb je hem ergens online staan theeboon?
Verwijderd
Dus als iemand wat hebt graag want ik wil echt weer een keertje super probotector spelen damn
http://www.zsnes.com <- de beste emulator die je maar kunt wensen.Op woensdag 28 februari 2001 11:00 schreef TylerD het volgende:
Man ik baaaaaal echt. ik ben dus echt heel erg op zoek naar een goeie emulator met wat snesroms want ik kan echt niks vinden. Als ik wat vind dan doen die beagger dingen het noooooit
Als je geen roms kunt vinden dan ben je fout bezig
"I sit in my room and imagine the future."
Is er al iemand die Donkey Kong Country met 101% binnen รฉรฉn uur heeft uitgespeeld? Ik wel! (lekker saven, maar ok).
Ze zouden echt eens een vervolg op dit spel mogen brengen, het is zooo wreed om met zijn 2en te spelen, met zijn 4en zou het helemaal cool zijn.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Kan je nog multiplayeren via t netwerk ook!
Dus vooral fighting games, Final Fight, Streetfighter, enz.
Verwijderd
ff lekker gemarioot!!
en the lost vikings 1 (import) was ook wel weer leuk om te doen!!
Verwijderd
Zoek ff naar snes9x die onder steund zelfs openGl!!!! (ja je eest het goed!!) en resoluties tot 1024*786 (of wat is het?)Op woensdag 28 februari 2001 11:00 schreef TylerD het volgende:
Man ik baaaaaal echt. ik ben dus echt heel erg op zoek naar een goeie emulator met wat snesroms want ik kan echt niks vinden. Als ik wat vind dan doen die beagger dingen het noooooit;(
Dus als iemand wat hebt graag want ik wil echt weer een keertje super probotector spelen damn
Verwijderd
Snes9x www.snes9x.com
Zijn inderdaad de beste 2 emulatoren, en welke je gebruikt moet je zelf maar bekijken. Persoonlijk gebruik ik snes9x omdat daar m'n joypad tenminste wel werkt, en urls voor roms heb ik ook zat van. (HINT)
Verwijderd
> Yeahhhhh Donkey Kong Country Rulez man!!!!Op zondag 25 februari 2001 15:42 schreef monkel het volgende:
ik baal er af en toe van dat ik m'n snes weggedaan heb
er gaat toch niks boven een potje MK2 of donkey kong coutry
emulator is toch niet echt the real thing
Ik speel wel NES games met een emulator, best lachen, Mario enzOp dinsdag 27 februari 2001 11:10 schreef jons het volgende:
ik heb nog een nes. iemand die dat nog speelt?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Dat heb ik vorige week veel gedaan met zijn tweeen
Verwijderd
Chrono Trigger
Chrono Trigger
Chrono Trigger
Chrono Trigger
Chrono Trigger
Chrono Trigger
Chrono Trigger
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Vragen naar Roms mag eigenlijk niet. Dat vinden de mods niet zo leuk. Maar er is (nog) geen 100% vertaalde Bahamut Lagoon.Op dinsdag 12 februari 2002 13:41 schreef Crashman het volgende:
Weet iemand of er een engelse (of 100% naar engels vertaalde) Bahamut Lagoon rom is? ('k hoop dat de naam goed is gespeld)
Maar kijk eens op http://ynt.darkmazda.com. Deze vertaling is voor 90 % af. dit is dus niet de ROM, alleen puur de vertaling. Denk niet dat dat zo illegaal is.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Zelda 3 RuLeZ tha whole world!
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Ik vroeg niet naar een rom, maar of er een vertaalde versie van een bep. rom was, dus volkomen legaalOp dinsdag 12 februari 2002 19:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Vragen naar Roms mag eigenlijk niet. Dat vinden de mods niet zo leuk. Maar er is (nog) geen 100% vertaalde Bahamut Lagoon.
Maar kijk eens op http://ynt.darkmazda.com. Deze vertaling is voor 90 % af. dit is dus niet de ROM, alleen puur de vertaling. Denk niet dat dat zo illegaal is.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Ik heb hier een 1.4gig staan met een geforce2 kaartje erin maar ik speel eigenlijk meer SNES games dan dat ik me naar Medal of Honor ofzo vergrijp (trouwens best een goed spelletje). 't Leuke van SNES games zijn dat je er niet zo bij hoeft na te denken. 't Is gewoon meteen duidelijk wat je moet doen. Daarnaast crasht ie zelden (zo nu en dan wel eens een bug in een spel maar dat moet kunnen) en hoef je niks te installeren!
Zo ja ik speel nog spelen op een echte NES
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Ik ook. Ik heb vorige week eindelijk CastleVania 3 voor het eerst uitgespeeld.Op woensdag 13 februari 2002 17:59 schreef Behind_You het volgende:
Is NES ook goed???
Zo ja ik speel nog spelen op een echte NES
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
De vos loopt door het bos.
starwing pas geleden weer een keer doorgespeelt (dit spel is nog steeds zo vetjes, echt het beste spel van de snes)
En mario world 1 binnen 10 min uitspelen (vanaf het begin dan he, dus niet alleen die bowser verslaan, maar echt himmel vanaf het begin)
Stopwatch ernaast en spelen maar
Mario Kart rullezzzOp woensdag 13 februari 2002 21:45 schreef Fugel het volgende:
Ik heb een tijdje terug nog eens een keer Mario Kart gespeeld
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Verwijderd
De N64-versie werkt ook, en ik heb ook de GBA-versie (met bijbehorende emulator natuurlijk), en werken allemaal hoor.
Hier werkt ook alles perfect idd. Misschien een instelling hier of daar?Op donderdag 14 februari 2002 18:48 schreef Digital-DNA het volgende:
Hoezo werkt ie niet? Bij mij werkt ie goed hoor, alleen moet je wel een goeie rom hebben.
De N64-versie werkt ook, en ik heb ook de GBA-versie (met bijbehorende emulator natuurlijk), en werken allemaal hoor.
Ook Donkey Kong Country 1, 2 en 3 kan je daaronder rekenen, dat waren voorbeelden van volle cartridges die ontzettend veel uit deze spelcomputer haalden (Killer Instinct gebruikte deze spel-engine ook (van Rare technologies dacht ik))... het was niet echt 3D, maar als je zag hoe de achtergronden in het spel bewogen ten opzichte van de voorgrond, kreeg je wel sterk die indruk (met balken en vloeren en transparantie etc.)... het geluid was ook top
Maar het allerbeste spel wat ik ooit op de SNES heb gespeeld is Unirally, een race-spel met eenwielers
Ik ben blij dat ie hier nog staat (evenals de NES+ouwe grote grijze gameboy)
Verwijderd
kirby's avalance roelt !!!Op zaterdag 24 februari 2001 22:27 schreef Major_Kusanagi het volgende:
ik speel nog regelmatig allerlei klassiekers met een emulator... zijn er nog meer hier? ik vind snes-spelletjes eigenlijk veel leuker dan het spul voor N64.
Verwijderd
Kirby is gewoon koel !!Op dinsdag 19 februari 2002 03:02 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
kirby's avalance roelt !!!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Ik heb de snes alleen een beetje verkocht
eh... ... zelda3 lijkt me wel stoer...
MAAR HOE KOM IK ERAAN??
en welke emulator moet ik dan hebben?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958