Marantz keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

• Yo!-rdy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06-2014
L.s.,

Op dit moment heb ik een Marantz SR5600 receiver.
Ik kan tegen een geringe prijs (rond de 150 euro) overstappen naar de SR7500.

Is er een kenner die mij kan adviseren?
Moet ik overstappen of is het verschil minimaal?

Bij voorbaat dank,
Jordy

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:23

BCC

Sluit hem aan en luister of het geluid beter wordt... en bekijk dan of dat verschil je 150 euro waard is..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Ik vind de SR7500 er ten eerste al een stuk eleganter uit zien. Maar ik denk dat je er qua geluid niet zo heel erg veel van zult merken behalve dat alles wat mooier blijft klinken als je het volume wat opschroefd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2009 21:21 ]

• Yo!-rdy
Dank voor jullie reacties.

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor speakers je nu hebt staan en of je van de combinatie/match houdt daartussen. Marantz heeft - zeker met de **00 series een behoorlijke "Marantz-sound". Als je daar niet van houdt/minder vindt moet je niet upgraden naar een hogere serie, maar naar een ander merk. :)

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-02 10:45
Ik vind het wel een schappelijke prijs voor een upgrade. Volgens mij is de 7500 niet zo heel veel anders qua functionaliteit ten opzichte van de 5600, al is het een jaartje ouder. Beide hebben nog geen HDMI. Wellicht zou je wel de 150 euro apart kunnen zetten voor het moment dat je toe bent aan een échte upgrade, met de nieuwste functionaliteit. Als je nog geen nieuwe aankoop in het vizier hebt, is dit wel een mooie betaalbare stap opwaards.

• Yo!-rdy
Jullie ook bedankt voor de reacties.
Ik neem ze in overweging.

Jordy

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:27

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit is echt iets wat je zelf zal moeten overwegen. Ga luisteren, bekijk de extra features, en bedenk of het het extra geld waard is. Zo lastig is dat toch niet.

Verder hoef je niet steeds je naam onder iedere post te zetten, zoals je ook in Het algemeen beleid #groeten kunt lezen.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.