[flex] items van een List component POST 'en naar PHP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Ben aan "spelen" met Adobe's Flex in combinatie met PHP. Nu lukt dit aardig, echter loop ik tegen een probleem aan waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik heb een "List-component" met daarin een x aantal waardes er in met daaraan gekoppeld een label. Nu wil ik graag de waardes (data-item) posten naar de serverkant toe, net zoals bij een "TextInput-component" (zie voorbeeld hieronder).

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
<mx:HTTPService id="up_user" result="bevestigupdategebruiker(event)" 
    showBusyCursor="true" method="POST" url="http://bepaalde.url.com/index.php"
    useProxy="false">
        <mx:request xmlns="">
            <upregistratienummer>  {upregistratienummer.text} </upregistratienummer>
        </mx:request>
</mx:HTTPService>

Nu lijkt het me logisch dat je inderdaad niet met .text de boel gepost krijgt. Ik kan echter niet vinden met wat dan wel. Ik liefste zou ik de boel in een array aan de serverkant aangeleverd krijgen. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Even uit het blote hoofd: list.selectedItem.data (kan zijn dat selectedItem al de data is, moet je even een breakpoint zetten en je app in debug mode starten om dat uit te vinden).

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Dank je wel Tsjilp.

Helaas. selectedItem is alleen het geselecteerde item. Ik ben juist opzoek naar alle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 22:10
Kijk even op http://www.gotapi.com/

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 22:59

alienfruit

the alien you never expected

Via de dataProvider-property (bijv. een Array of ArrayCollection) van de List component is de bron die List component gebruik voor het vullen van component met items. Verder heb je natuurlijk ook nog selectedItems (meervoud dus).

[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 07-01-2009 00:59 ]