Ben aan "spelen" met Adobe's Flex in combinatie met PHP. Nu lukt dit aardig, echter loop ik tegen een probleem aan waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik heb een "List-component" met daarin een x aantal waardes er in met daaraan gekoppeld een label. Nu wil ik graag de waardes (data-item) posten naar de serverkant toe, net zoals bij een "TextInput-component" (zie voorbeeld hieronder).
Nu lijkt het me logisch dat je inderdaad niet met .text de boel gepost krijgt. Ik kan echter niet vinden met wat dan wel. Ik liefste zou ik de boel in een array aan de serverkant aangeleverd krijgen. Wie kan mij helpen?
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <mx:HTTPService id="up_user" result="bevestigupdategebruiker(event)" showBusyCursor="true" method="POST" url="http://bepaalde.url.com/index.php" useProxy="false"> <mx:request xmlns=""> <upregistratienummer> {upregistratienummer.text} </upregistratienummer> </mx:request> </mx:HTTPService> |
Nu lijkt het me logisch dat je inderdaad niet met .text de boel gepost krijgt. Ik kan echter niet vinden met wat dan wel. Ik liefste zou ik de boel in een array aan de serverkant aangeleverd krijgen. Wie kan mij helpen?