Toon posts:

HTPC-nerd gevraagd...

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views

Verwijderd

Topicstarter
...of iemand die ervaring heeft met het inrichten van een HTPC-config op basis van MythTV.
Wat is er aan de hand? Ik wil een dergelijke config maar mijn kennis, kunde en vaardigheden schieten te kort. Dus ik had gedacht een en ander uit te besteden...;-). Betaald natuurlijk!

Op dit moment heb ik:
- een schotel op het dak met dubbele LNB, geschikt voor HDTV;
- een Topfield5000 PVR, niet geschikt voor HDTV; die moet dus vervangen worden door een HTPC-client;
- een Origen ae, volledig ingericht als HTPC, maar die moet gesloopt worden voor enkel clientdoeleinden;
- een PC die moet gaan dienen als server;
- een huisnetwerk, voorzien van o.a. een Synology 407 NAS-device;
- weinig verstand van hardwarecofig t.a.v. HTPC-client/server-config en OS-software.

Wie heeft er interesse?? Dit is een serieuze vraag dus ik hoop ook op serieuze antwoorden (of vragen om meer info). Graag je reactie naar geen werving

Groeten, Henk

[ Voor 1% gewijzigd door blaataaps op 04-01-2009 19:45 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:32:
...of iemand die ervaring heeft met het inrichten van een HTPC-config op basis van MythTV.
Wat is er aan de hand? Ik wil een dergelijke config maar mijn kennis, kunde en vaardigheden schieten te kort. Dus ik had gedacht een en ander uit te besteden...;-). Betaald natuurlijk!

Op dit moment heb ik:
- een schotel op het dak met dubbele LNB, geschikt voor HDTV;
- een Topfield5000 PVR, niet geschikt voor HDTV; die moet dus vervangen worden door een HTPC-client;
- een Origen ae, volledig ingericht als HTPC, maar die moet gesloopt worden voor enkel clientdoeleinden;
- een PC die moet gaan dienen als server;
- een huisnetwerk, voorzien van o.a. een Synology 407 NAS-device;
- weinig verstand van hardwarecofig t.a.v. HTPC-client/server-config en OS-software.

Wie heeft er interesse?? Dit is een serieuze vraag dus ik hoop ook op serieuze antwoorden (of vragen om meer info). Graag je reactie naar {knip}

Groeten, Henk
edit: het moest iets vriendelijker...

Dit is hier niet de bedoeling. Denk dat je beter de lokale computer boer kan bellen/een bekende/via via wat proberen te regelen.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 04-01-2009 19:48 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:09
Ik ben het eens met Nelis91. Het is niet de bedoeling mensen te zoeken op GoT.

Alles wat met geld te maken heeft hoort in Vraag & Aanbod, maar ik weet niet of diensten er ook onder vallen...

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als dit serieus genoeg is, is er jobs.tweakers.net , en anders is er geen plek voor hier :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Het is trouwens niet handig om mailadressen zo open en bloot te zetten, al snel zullen de spammers het adres oppikken. Ik zal het dus wegknippen.

En mensen 'nerd' noemen is niet de meest handige manier om hulp te vragen ;)

Goed om je eigen beperkingen te kennen, maar dit forum is niet bedoeld om mensen te vinden.

We willen je natuurlijk best helpen als je inhoudelijke vragen hebt als je er (ook na het lezen van handleidingen, howto's, etc) niet zelf uit komt. Maar dit gaat niet werken op het forum. Dan zou het er al snel overlopen van dergelijke verzoeken. Ik ga je topic dus sluiten.. Succes en alvast veel plezier als het eenmaal draait! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.