Toon posts:

Ipod Touch 8GB uit Importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site waar je een Ipod Touch 8GB kan kopen voor rond de 200 dollar en hem dan naar nederland kan versturen.
En hebben mensen ervaring met het importeren van bijv ipod ofzo uit amerika ?
Komen er extra kosten bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Teq_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:27
Ja hoor :)
Dat kan hier

Ah, -O- ik zie dat je Dollars wil...

[ Voor 16% gewijzigd door _Teq_ op 04-01-2009 19:16 . Reden: Lezen = moeilijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:44

the mod man

iets van beeldmaker

Extra kosten jah, ervaring met importeren van iphones. Maar ik denk daar er hier genoeg te vinden is over het importeren van stuff.... Heb zelfs aparte topics voor import iphone's gezien.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

www.google.com www.ebay.com

Er komen sowieso extra kosten bij, als jij bereid bent 200 dollar voor je iPod neer te tellen komen daar nog verzendkosten etc. overheen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi schrimpie, welkom op GoT :)

Zoals je misschien in het Het algemeen beleid heb kunnen lezen verwachten we hier enige mate van eigen inzet :) Zo willen we graag zien wat je zelf al gevonden hebt. Je zou bijvoorbeeld in onze eigen Pricewatch kunnen kijken of Google. Voor de rest wat er qua kosten erbij komt kun je bij de Douane opzoeken.

In ieder geval zijn al je vragen met een beetje moeite zelf te beantwoorden. Mocht je er toch niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, waarin je duidelijk vermeld wat je zelf al geprobeerd hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed. Dat nieuwe topic kun je het beste aanmaken in het Shopping Forum, aangezien dat meer geschikt is voor dit onderwerp.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.