Pricecheck: ASUS P5N32-SLI Premium/WiFi-AP Edition nForce 59

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Snors
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-05 06:35
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op tweakers althans had me account al wat langer maar maak er nu pas gebruik van,

Ik heb geen idee waar ik dit anders neer moet zetten dus stel ik de vraag hier maar.
Ik heb nog een ASUS P5N32-SLI Premium/WiFi-AP Edition nForce 590 moedebord liggen die ongebruikt is nieuwstaat dus. Het enigste mankement is dat het klepje dat normaal aan de achterkant van de kast zit die de ruimte tussen de aansluitingen opvult weg. Alles zit nog in het plastic en is compleet.

Iemand enig idee voor hoeveel ik zoiets zou kunnen verkopen?
Alvast bedankt!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

M34nM4chin3 schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:10:
Iemand enig idee voor hoeveel ik zoiets zou kunnen verkopen?
Zet het in de Vraag & Aanbod hier op tweakers en neem een kijkje in de pricewatch voor wat voor bedrag hij nu eventueel nog verkocht wordt en doe die prijs keer 75% en je heb een ongeveer prijs voor je moederbord.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Snors
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-05 06:35
ahh bedankt, mobo staat niet meer op tweakers helaas wel een nieuwere versie althans die heeft maar aansluitmogelijkheid voor 2 videokaarten bedankt voor je reactie

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hij staat nog wel in de pricewatch als zijnde bekend product: pricewatch: Asus P5N32-SLI Premium/WiFi-AP, nForce 590 SLI I.E. (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, Raid, 1394)
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 95,- op maandag 13 oktober 2008.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is inderdaad iets voor in vraag en aanbod.
Hoeveel is dit nog waard vragen zijn op GoT niet meer toegestaan, maar wellicht dat je nog wat hebt aan de tips in dion_b in "Hardware Taxaties - Deel 31"

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Dit topic is gesloten.