Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP&Vista] USB apparaten worden niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,

Ik krijg geen enkel apparaat meer werkend op mijn USB porten.
Hij geeft, in XP, en in Vista de melding "Apparaat wordt niet herkent".
Handmatig installeren van de juiste drivers voor het spul werkt ook niet.

Het leuke is, de USB muis en toetsenboard werken wel gewoon op de poorten van het moederboard, maar de 2 poorten aan de voorkant van de kast werken niet.
Nu dacht ik dus dat dat geen probleem was omdat ik op het moederboard nog 2 porten over heb en dat dat wel zou werken omdat mijn muis en toetsenboard dat dus ook doen.

Niet dus, zodra ik mijn usb-netwerk stick en mijn memory stick er achter bij prop krijg ik gewoon dezelfde melding.

Ik heb alles al geprobeerd. een aantal keren een schone vista er op, een schone xp er op, constant dezelfde melding.

Hardware kan niets mis mee zijn, omdat hij wel ziet dat er wat aangesloten wordt en omdat de muis en keyboard het wel doen.
Aan de andere kant zou je weer denken van wel omdat hij hetzelfde geeft in schone installaties van XP en Vista!

Ik heb geen usb drivers van het moederboard, de chipset drivers van mijn foxcon a7gm-s installeren alleen de onboard video, geen usb 2.0 drivers dus.

Verder heb ik naar de bios-settings gekeken, ik heb bij apparaatbeheer de hele rits usb apparaten verwijderd zodat hij alles opnieuw ging installeren, niets heeft resultaat.

Misschien is het toch de aansluiting op het moederboard? de 3 poorten op het moederboard waarin ik de kabels van mijn usb poorten die in de kast zijn ingebouwd zijn veel groter dan de connectoren, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Maar nogmaals, de usb porten op het moederboard zelf pakken ook alleen maar mijn muis en toetsenboard.

Hulp is dringend nodig, ik zit met de handen in het haar. Zonder die werkende USB ports ben ik nergens omdat ik een usb netwerkstick gebruik. Zonder dat kom ik nergens omdat ik geen drivers e.d kan downloaden.