Vandaag heb ik mijn keyboard (in een laptop) schoongeblazen met een busje perslucht, maar na wat heen en weer blazen kwam er opeens een lading vloeibaar gas uit dat nog niet verdampt was. Dit kwam in het keyboard terecht
en ging gepaard met veel enge geluiden (veel gesis, gevolgd door iets dat klonk alsof het halve keyboard oploste in een chemische oplossing met gruwelijke uitwerking).
Ik heb net al een tijdje gezocht op internet maar er lijkt maar weinig te vinden zijn over dit onderwerp (wat ik vreemd vind, al heb ik als leek op dit gebied misschien niet helemaal de juiste zoektermen gebruikt).
Wanneer je normaal met water oid over het keyboard van een laptop morst kan je hem na een dagje wachten en wat schoonmaken meestal wel weer gebruiken, maar is dat met deze vloeibare gassen ook het geval? Moet ik me uberhaupt zorgen maken nadat ik al die geluiden heb gehoord?
Ik heb hem nog niet aan durven zetten.
Ik heb net al een tijdje gezocht op internet maar er lijkt maar weinig te vinden zijn over dit onderwerp (wat ik vreemd vind, al heb ik als leek op dit gebied misschien niet helemaal de juiste zoektermen gebruikt).
Wanneer je normaal met water oid over het keyboard van een laptop morst kan je hem na een dagje wachten en wat schoonmaken meestal wel weer gebruiken, maar is dat met deze vloeibare gassen ook het geval? Moet ik me uberhaupt zorgen maken nadat ik al die geluiden heb gehoord?
Ik heb hem nog niet aan durven zetten.
Dat zit wel Schnorr.