Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

software virtualisatie tool

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Voorheen gebruikte ik altijd een tooltje om software vitueel op een pc te laten draaien, helaas ben ik dit ooit door een crash kwijt geraakt en zou het graag weer willen hebben. Helaas weet ik de naam niet meer en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen:

-Als je het opende was het slechts een klein venster
-Je kon met verschillende lagen en sessie's werken
-Je kan dan een laag activeren en dan werd alles toegevoegd in het register en in het startmenu etc
-Je kan op heel gedetailleerd niveau zien waar alle registersleutels etc zaten.
-Ik dacht dat het zelfs freeware is/was.

Ik hoop dat iemand die programma herkent want het was een ontzettend makkelijk programma.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Niet heel toevallig VirtualBox?

• Avvd
  • Niet online
het is niet hetzelfde maar ik ga wel even die mogelijkheid bekijken. Het was overigens geen tool waar je een compleet os virtueel in kunt draaien maar echt alleen applicaties. Als je de laag niet had gestart merkte je helemaal niets van de installatie zelfs geen registersleutels, deze werden pas geactiveerd als je de laag startte. Met zo'n applicatie krijg je dus nooit rotzooi op je pc.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat je Altiris SVS bedoelt.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Blueone schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:06:
het is niet hetzelfde maar ik ga wel even die mogelijkheid bekijken. Het was overigens geen tool waar je een compleet os virtueel in kunt draaien maar echt alleen applicaties. Als je de laag niet had gestart merkte je helemaal niets van de installatie zelfs geen registersleutels, deze werden pas geactiveerd als je de laag startte. Met zo'n applicatie krijg je dus nooit rotzooi op je pc.
Sandboxie?

• Avvd
  • Niet online
spone schreef op zondag 04 januari 2009 @ 17:07:
Ik denk dat je Altiris SVS bedoelt.
De winnaar van vandaag :)

Schijnbaar is het nu dus van symantec.

bedankt in ieder geval.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 14:26
Tja, dat waren dan ook de 2e, 3e en 4e hit op Google bij "software virtualization"... ;)

• Avvd
  • Niet online
Die hit had ik ook inderdaad gebruikt maar toen was het toch niet exact hetzelfde, schijnbaaar een andere versie die er ook flink wat anders uitziet, daarom dat ik het niet zeker wist.
Pagina: 1