Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vreemd : kpn ServiceThuis abonnement 4,95 per maand

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter gekomen dat kpn iedere maand 4,95 van mijn rekening haalt voor het ServiceThuis abonnement. Kan me niet herinderen dit ooit besteld te hebben. Ook kpn kan hier niets over terug vinden.
Ik advizeer iedereen even zijn rekening na te kijken.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
KPN Service Thuis

Het lijkt me echt niet dat je automatisch lid bent geworden, heb je ook je internetverbinding van KPN?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het zal wel loslopen. Lijkt me niet dat KPN bij heel Nederland ineens 5 euro per maand extra afboekt :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:10:
...
Ik advizeer iedereen even zijn rekening na te kijken.
Ik advizeer je om KPN even te bellen en navraag te doen naar de oorsprong van die afschrijvingen en geen topic starten. Doorgaans gaan bedrijven trouwens niet zomaar bedragen afschrijven...

Als iedereen hier anderen gaan adviseren om hun rekeningen na te kijken, elke keer als er een vreemde afschrijving plaats vind, dat wordt dit forum een 'Check je rekeningen even' forum ipv een techforum, lijkt me.

Los ervan snap ik de bedoeling van dit topic verder ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door remco_k op 04-01-2009 16:30 ]

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
arjants schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:23:
KPN Service Thuis

Het lijkt me echt niet dat je automatisch lid bent geworden, heb je ook je internetverbinding van KPN?
Ja heb dit abonnement al ruim 6 maanden.

Verwijderd

Topicstarter
remco_k schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:28:
[...]

Ik advizeer je om KPN even te bellen en navraag te doen naar de oorsprong van die afschrijvingen en geen topic starten. Doorgaans gaan bedrijven trouwens niet zomaar bedragen afschrijven...

Als iedereen hier anderen gaan adviseren om hun rekeningen na te kijken, elke keer als er een vreemde afschrijving plaats vind, dat wordt dit forum een 'Check je rekeningen even' forum ipv een techforum, lijkt me.

Los ervan snap ik de bedoeling van dit topic verder ook niet.
Heb ik al gedaan. Het abonnement is 1 dag na de overstap ingegaan. Hoe het gekomen is kon kpn geen antwoord op geven. Ik heb het nooit besteld. Als tweaker ook niet nodig. Omdat de rekeningen via de email komen heb ik er nooit naar gekeken. Ik neem aan dat ik niet de enige ben.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Als je het niet besteld hebt, bel gewoon met KPN.
KPN Service Thuis is puur een extra dienst, serviceabonnement.

Erg veel meerwaarde heeft dit topic dan ook niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.