Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Veel plezier nieuwe zwarte

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Volgens mij stond er net een spatie in
Anyway, dank voor het modden, ook al kom ik verder nooit in FG
[ Voor 41% gewijzigd door Cyphax op 04-01-2009 16:07 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Wait.. what?
Maar hulde voor je werk in Fotografie
[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 04-01-2009 16:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Wat vliegt de tijd zeg.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
idd wat spikey zegt, tijd gaat vrij snel!!!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Nou, dankjewel voor je inzet in het rood, en welkom terug in het zwart!
Ga je nu ook weer terug naar je oude postniveau? Dat zou tof zijn!
En owja, hij moet natuurlijk nog wel ven de hotshots van december kiezen!
[ Voor 18% gewijzigd door endless op 04-01-2009 16:13 ]
Welcome back in black dan maar
en uiteraard dank voor al het werk
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Grappige vent
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Alles kan stuk.
Nee, jij bent gewoon een vuile kakkerlak
Thx YC!
Een dubbeltje wordt nooit een kwartje, zelfs niet als ie rood isTheZeroorez schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:05:
[...]
Nee, jij bent gewoon een vuile kakkerlak![]()
Thx YC!
ofwel was zijn botje aan het vastlopen en is het tijd voor een nieuwe, redcube mss?
[ Voor 30% gewijzigd door Henk op 04-01-2009 19:34 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Keep on GoTtin'
Inderdaad, toen kon men niet geloven dat je mod werd en nu alweer mod-af... Nou ja, veel plezier met je vrije tijd!Spike_wolf schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:07:
2 jaar alweer.. damn.. als je zegt dat ie vorig jaar pas rood werd zou ik je zo geloven
Wat vliegt de tijd zeg.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Bedankt YC!
Fr!st! schreef op zondag 04 januari 2009 @ 18:20:
hij heeft natuurlijk eerst gewoon gewacht voor zijn nieuwjaarskadootje van femme en dan pas aangekondigd dat hij dat rooie kleurtje beu is?
Ja want we doen het voor de goodies en we hadden voor de vele honderden of duizenden uren die we in het modden steken nooit zelf een kerstcadeautje kunnen kopen als we 'echt' ipv vrijwilligerswerk deden. En andersom is Tnet ook echt zo krepserig dat vrijwilligers die een week voor kerst zouden stoppen geen kerstcadeautje krijgen
[/sarcasme]
Anyway. Zoals al elders gezegd, dank voor het werk!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
F_J_K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:54:
[...]
offtopic:
Ja want we doen het voor de goodies en we hadden voor de vele honderden of duizenden uren die we in het modden steken nooit zelf een kerstcadeautje kunnen kopen als we 'echt' ipv vrijwilligerswerk deden. En andersom is Tnet ook echt zo krepserig dat vrijwilligers die een week voor kerst zouden stoppen geen kerstcadeautje krijgen
[/sarcasme]
Anyway. Zoals al elders gezegd, dank voor het werk!
nog een geluk dat je mijn grapje doorhebt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 9% gewijzigd door EWK op 05-01-2009 17:02 ]
Hoi!
Dus bij deze:

En bedankt natuurlijk
[ Voor 23% gewijzigd door BreadFan op 06-01-2009 16:22 ]
Voor echt werk moet je skills en talent meebrengen?F_J_K schreef op maandag 05 januari 2009 @ 09:54:
[...]
offtopic:
[/sarcasme]
Bedankt YC, hopelijk zien we je nu niet ineens minder rondhangen!

Welkom terug bij de zwarte kant, je blijft toch wel gezellig doen hé?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Eej! Daar stond toch echt een Herbalife plaatje!BreadFan schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:22:
Ha, ik kan hem weer dwars zitten zonder voor z'n modpower te hoeven vrezen.
Dus bij deze:
[afbeelding]
![]()
En bedankt natuurlijk![]()

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Keep in touch dude
Bericht hierboven
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
YC, bedankt!
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |