Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'

Pagina: 1
Acties:

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Ook 17"-Macbook Pro krijgt 'unibody'
Volgens website 9 to 5 Mac zou de vernieuwde 17" Macbook Pro echter een verandering in zijn ontwerp krijgen die de overige Macbooks missen: een plattere accu. De vernieuwde accu zou de laptop langer van prik kunnen voorzien dan de huidige accu's, maar het mes snijdt aan twee kanten: de accu zou niet langer vervangbaar zijn.
die uitdrukking wordt gebruikt om aan te duiden dat er twee voordelen zijn, maar dat de accu niet meer vervangbaar is, is niet zo duidelijk een voordeel. Zeker als je de reacties eronder bekijkt, zou ik die uidrukking niet gebruiken. Eerder iets als: ... een keerzijde van de medaille is....

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
fixed 8)7 |:(

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het grootste model Macbook Pro iss een van de weinige laptops van Apple die nog in een behuizing gevat was die niet uit een enkel blok aluminium gefreesd werd.
Dat moet natuurlijk met maar één "s" ;).

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
:Y

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-02 16:33
In Vlaanderen betekent de uitdrukking "het mes snijdt aan twee kanten" dat iets zowel voordelen als nadelen heeft ;). Grappig taalverschil eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door -AzErTy- op 05-01-2009 18:00 ]

God does not play dice

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

-AzErTy- schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:58:
In Vlaanderen betekent de uitdrukking "het mes snijdt aan twee kanten" dat iets zowel voordelen als nadelen heeft ;). Grappig taalverschil eigenlijk.
In nederland ook hoor, voor zover ik weet.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Inderdaad.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58
Nope, in Nederland is het positief, in Vlaanderen dus niet (helemaal). Ergo: helemaal niet meer gebruiken, want het is hoe dan ook ergens fout :+

The devil is in the details.

Pagina: 1